برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

به‌روزرسان جدید کنسول‌های ایکس‌ باکس منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
به‌روزرسان جدید کنسول‌های ایکس‌ باکس منتشر شد

گيم فا/ مايکروسافت به تازگي به‌روزرسان جديدي را براي سيستم عامل کنسول‌هاي اکس‌باکس سري اکس و سري اس و همچنين کنسول‌هاي اکس‌باکس وان منتشر کرده است. اين به‌روزرسان به طرز قابل توجه‌اي بر روي رابط کاربري کنسول‌هاي اکس‌باکس و تجربه‌ي بازي‌باز تاثير مي‌گذارد.

هايپ به وجود آمده بابت عرضه‌ي کنسول‌هاي اکس‌باکس سري اکس و سري اس هنوز هم زنده است و در ماه‌هاي آتي احتمالا شديدتر هم مي‌شود. سخت‌افزار اکس‌باکس سري اکس واقعا تحسين برانگيز است و هر چند که در چند هفته‌ي اخير گزارشاتي مبني بر مشکلات مربوط به اين سخت‌افزار به گوش رسيده‌اند، اما اين مشکلات براي يک کنسول جديد عادي هستند و شاهد مورد چندان عجيبي نيستيم. خوشبختانه مايکروسافت يک به‌روزرسان سيستمي براي تمام کنسول‌هاي نسل هشت و نه خود منتشر کرده است که تاثيرات بسزايي دارند و فقط ظاهري نيستند.

تا کنون گزارشاتي مبني بر خاموش شدن ناگهاني کنسول، قطع شدن ارتباط کنترلر با کنسول و يا شنيدن صداهاي عجيب از خود کنسول به گوش رسيده‌اند، اما مايکروسافت قصد دارد تا با به‌روزرسان جديد، تعداد زيادي از مشکلات نرم‌افزاري را رفع و همچنين ويژگي‌هاي جالبي را به سيستم اضافه کند. اين به‌روزرسان بالاخره تم‌هاي دايناميک را همانند کنسول پلي‌استيشن ۴ در دسترس کاربران اکس‌باکس قرار مي‌دهد. همچنين کنسول‌هاي اکس‌باکس سري اکس و اس هم با افزودن بنرهاي آيکون، به بازي‌بازان قابليت دسته‌بندي بازي‌هاي خود را مي‌دهند. با کمک اين ويژگي مي‌توانيد بازي‌هايي که براي سري اکس و سري اس بهينه‌سازي شده‌اند را در يک دسته قرار دهيد.

اما مهم‌ترين ويژگي اين به‌روزرسان جديد، مربوط به بهترين ويژگي اکس‌باکس يعني Xbox Game Pass است. حالا بازي‌بازان مي‌توانند بازي‌هايي که قرار است در آينده به Xbox Game Pass اضافه شوند را دانلود کنند تا به محض انتشار بازي برروي اين سرويس، آن را شروع کنند. مايکروسافت بدون شک پشتيباني فوق‌العاده‌اي از اين سرويس کرده است و به نظر مي‌رسد که در آينده فقط شاهد بهتر شدن آن خواهيم بود. به زودي و با نهايي شدن خريد بتسدا (Bethesda) توسط مايکروسافت، مجموعه‌ي عظيمي از بازي‌هاي اين شرکت هم در اختيار مشترکين اين سرويس قرار خواهد گرفت.

کنسول‌هاي اکس‌باکس سري اکس و سري اس هم اکنون به صورت جهاني در دسترس قرار دارند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره