logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ویژگی جنجالی جدید اینستاگرام کاربران را فراری می‌دهد؟

منبع
زوميت
بروزرسانی
ویژگی جنجالی جدید اینستاگرام کاربران را فراری می‌دهد؟

زومیت/ اینستاگرام ممکن است با قابلیت Ad Breaks کاربران خود را به‌‌سمت تیک تاک سوق دهد.
 
براساس گزارش کاربران در ردیت، اینستاگرام درحال آزمایش قابلیت جدیدی به نام Ad Breaks است که کاربران را مجبور می‌کند برای ادامه‌ی اسکرول‌کردن در فیدها، ابتدا تبلیغات ۳ تا ۵ ثانیه‌ای را تماشا کنند. این تبلیغات باعث اختلال در گشت‌وگذار کاربران در فضای اینستاگرام خواهد شد.


متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، همیشه برای ادامه‌ی بقا خود تا حدودی به تبلیغات متکی بوده؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد وجود چالش‌هایی همچون قوانین سختگیرانه‌تر برای حفظ حریم خصوصی و ظهور تیک‌ تاک باعث شده است تا دست‌به‌دامان قابلیت‌های جدید شود.



اینستاگرام همیشه با واردکردن تبلیغات به فیدها موفق شده است که پست‌های تحت‌ حمایت اسپانسرها را شبیه‌ به محتواهای عادی جلوه دهد و از این‌ طریق تبلیغات را وارد محتواهای خود کند.

متا هنوز قابلیت Ad Breaks را به‌طور رسمی تأیید نکرده است؛ اما با توجه‌ به نظرات کاربران در ردیت و ایکس به‌نظر می‌رسد به‌زودی با موجی از اعتراضات و انتقادات مواجه شود.

بسیاری از کاربران این قابلیت را یک تصمیم وحشتناک خطاب و اعلام کردند که با اضافه‌شدن Ad Breaks، اینستاگرام را ترک خواهند کرد. برخی معتقدند که قابلیت مورد بحث باعث کاهش فعالیت کاربران خواهد شد. کاربری در ایکس اعلام کرد که ترجیح می‌دهد از اینستاگرام به تیک تاک مهاجرت کند.

متا در حال انجام آزمایش A/B برای سنجش واکنش کاربران و تأثیر این قابلیت بر درآمد ناشی از تبلیغات است. با توجه به ارائه‌ی محدود قابلیت یادشده، باید دید که آیا اینستاگرام آن را به‌طور گسترده دردسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد داد یا نه.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره