logo

لنوو تب پلاس معرفی شد؛ تبلت ارزان‌قیمت جدید با 8 اسپیکر JBL

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ لنوو از یک تبلت اندرویدی مقرون‌به‌صرفه جدید با نام «تب پلاس» رونمایی کرد که از قابلیت‌هایی از جمله اسپیکرهای JBL بهره می‌برد.

مشخصات لنوو تب پلاس
لنوو تب پلا‌س یک تبلت با نمایشگر 11.5 اینچی LCD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است که در محدوده قیمتی خود بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. این تبلت از نظر مشخصات یک میان‌رده است و از چیپ مدیاتک G99 و 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. همچنین در گزینه‌هایی با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است و با پشتیبانی از اسلات microSD می‌توان حافظه آن را افزایش داد.

علاوه بر این دارای یک باتری 8600 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 وات است.


تبلت لنوو از هشت اسپیکر JBL پشتیبانی می‌کند و به‌طورکلی کیفیت صدا یکی از جنبه‌های قابل‌توجه آن محسوب می‌شود. به‌همین‌دلیل نیز گزینه‌ای روی این تبلت تعبیه‌شده تا از اسپیکرهای آن بتوانید توسط دستگاه‌های دیگر به‌عنوان یک بلندگوی بلوتوث استفاده کنید. برای پشتیبانی از هدفون‌های سیمی نیز یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری روی آن وجود دارد.

لنوو تب پلاس اندروید 14 را اجرا می‌کند و تا ژوئن سال 2028 به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی را دریافت می‌کند.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به پایه داخلی اشاره کرد که باعث می‌شود این دستگاه برای تماشای ویدیو، تماس‌های ویدیویی و حتی پخش موسیقی بهترین گزینه باشد. همچنین روی پنل پشتی و بالای نمایشگر دستگاه شاهد دوربین‌های 8 مگاپیکسلی هستیم.

در نهایت، این دستگاه فقط به یک رنگ خاکستری قابل خرید است و برچسب قیمت 290 دلاری را به همراه دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره