logo

تصاویر رسمی اولین لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک منتشر شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
تصاویر رسمی اولین لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک منتشر شد

زومیت/ رندرهای رسمی اولین لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک طراحی و برخی قابلیت‌های این محصول قدرتمند را نشان می‌دهند.
 
رندرهای رسمی اولین لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک نشان می‌دهد که این محصول ظاهر زیبا و مشخصات فنی قدرتمند و البته تمرکز ویژه‌ای روی کارایی برای گیمرهای حرفه‌ای دارد. ردمجیک در طراحی این لپ‌تاپ هر دو معیار طراحی و دوام را در نظر گرفته است. این دستگاه بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم هواپیمایی سری ۶ دارد که باعث می‌شود استحکام زیاد و وزن کمی داشته باشد.

ردمجیک برای صفحه‌کلید اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود سنگ‌تمام گذاشته است. چیدمان کلیدهای جهت‌نما به‌صورت فرورفته و با ابعاد کامل، کنترل راحت و دقیق را در بازی‌های سنگین تضمین می‌کند. وجود پد مجزای اعداد هم می‌تواند برای گیمرها و افرادی کاربردی باشد که با اعداد زیاد سروکار دارند. کیبورد این محصول امکان شخصی‌سازی نور زمینه‌ی RGB را نیز دردسترس کاربران قرار می‌دهد.

طبق پست حساب رسمی ردمجیک در ویبو، در بخش پشتی لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک شاهد ورودی برق، درگاه USB-C، خروجی HDMI ،‌USB-A و درگاه شبکه هستیم. در سمت چپ دستگاه نیز، پورت USB-A به همراه اسلات microSD قرار دارد. جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-A دیگری نیز در سمت راست لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند.


اگرچه هنوز جزئیات رسمی کامل لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک منتشر نشده است، طبق مشخصات تأییدشده، به‌نظر می‌رسد با دستگاه بسیار قدرتمندی مواجه خواهیم بود. این محصول از پردازنده اینتل مدل Core i9-14900HX نسل ۱۴ بهره می‌برد که به‌راحتی از پس اجرای بازی‌های سنگین و چندوظیفگی برمی‌آید. کارت گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 هم قدرت کافی را برای اجرای بازی‌های پیشرفته با وضوح و نرخ فریم چشمگیر ارائه می‌دهد.


 
صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و وضوح 2.5K بهره می‌برد و از ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که تضمین‌کننده‌ی دقت فراوان نمایش رنگ است.

قیمت لپ تاپ گیمینگ ردمجیک هنوز مشخص نیست؛ اما در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. گیمرهای مشتاق می‌توانند برای تجربه‌ی این محصول قدرتمند، منتظر کنفرانس معرفی محصولات ردمجیک در ۳ جولای (۱۳ تیر) باشند. باید دید آیا این محصول می‌تواند به فهرست بهترین لپ تاپ های گیمینگ اضافه شود یا خیر.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره