نماد آخرین خبر

گوشی HMD Skyline G2 با طراحی مشابه سری نوکیا لومیا در راه است

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی
گوشی HMD Skyline G2 با طراحی مشابه سری نوکیا لومیا در راه است

آی تی رسان/ به‌نظر می‌رسد که شرکت تولیدکننده گوشی‌های نوکیا موسوم به HMD Global با عرضه سری Skyline خود قصد دارد تا بار دیگر نام لومیا را احیا نماید. اطلاعات فاش شده در اوایل ماه جاری میلادی نشان داد که HMD سرگرم کار روی گوشی هوشمند جدیدی با نام Skyline است.

رندرهای فاش شده تا به این لحظه نشان می‌دهند که خانواده Skyline از طراحی کلاسیک مشابه با سری نوکیا لومیا برخوردار خواهد بود. اکنون داستان عرضه سری Skyline بیش از آنچه که در ابتدا تصور می‌شد؛ محتمل به‌نظر می‌رسد.

یک افشاگر با شناسه smashx_60@ که به‌دلیل انتشار اخبار مرتبط با HMD به شهرت رسیده است؛ اخیرا اعلام کرده که کمپانی فنلاندی روی توسعه دومین دستگاه خانواده Skyline موسوم به HMD Skyline G2 کار می‌کند.

هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه جانشین مستقیم نخستین دستگاه Skyline به‌شمار رفته یا به‌عنوان یک مدل کاملا مجزا روانه بازار می‌شود.

صرفنظر از اینکه نخستین عضو سری Skyline هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است؛ عرضه Skyline G2 بسیار دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. بر اساس شایعات، دستگاه G2 همانند نخستین مدل سری Skyline از سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود بهره خواهد برد.



در حالی‌که جزئیات دقیق مربوط به پیکره‌بندی دوربین کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما فرد افشاگر چهار پیکره‌بندی محتمل را به اشتراک گذاشته است که حتی در یکی از آنها دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی نیز به چشم می‌خورد.

همچنین تمامی پیکره‌بندی‌ها شامل سنسورهای تله‌فوتو، فوق‌عریض و TOF بوده و دلیل چنین پدیده‌ای این است که بر اساس گزارش‌ها HMD گوشی Skyline G2 را برای علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی عرضه خواهد کرد.



به‌نظر می‌رسد که حواشی اطراف نمایشگر بارزترین تفاوت میان دو دستگاه سری Skyline محسوب می‌شود. اطلاعات اولیه فاش شده نشان‌دهنده گوشی با چانه برجسته و حواشی نسبتا باریک در طرفین و بالای نمایشگر بودند. در مقابل گفته شده که Skyline G2 دارای حواشی ضخیم در بالا و پایین نمایشگر بوده و در نتیجه ظاهری قدیمی‌تر خواهد داشت.

اطلاعات لو رفته درباره نخستین مدل خانواده Skyline شامل مشخصات فنی و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن بود؛ اما در حال حاضر جزئیات محدودتری پیرامون گوشی Skyline G2 منتشر شده است. بنابراین به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص سخت‌افزار، نرم‌افزار و تاریخ عرضه HMD Skyline G2 بایستی تا زمان افشای جزئیات تکمیلی یا بیانیه‌های رسمی منتظر بمانیم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره