logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

حذفیات اپل از جعبه‌های آیفون بیشتر می‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
حذفیات اپل از جعبه‌های آیفون بیشتر می‌شود

ديجياتو/ اپل احتمالا جعبه آيفون‌هاي بعدي را به حدي خالي مي‌کند که جز گوشي چيز ديگري در آن نباشد. اين شرکت در جديدترين نظرسنجي خود از کاربران آيفون 12 در مورد حذف کابل شارژ USB-C و ساير متعلقات موجود در جعبه‌ گوشي‌هاي آيفون سوالاتي را مطرح کرده تا بتواند در مورد حذف اين متعلقات تصميم گيري کند.

اپل قصد دارد از طريق نظرسنجي بداند آيا واقعا کاربران از کابل شارژر، ابزار خارج کردن سيم کارت و استيکرهاي موجود در جعبه گوشي‌هاي آيفون استفاده مي‌کنند يا ترجيح مي‌دهند چنين متعلقاتي از جعبه محصولات اپل حذف شوند.

کوپرتينويي‌ها پيش از حذف آداپتور شارژر و هدفون نيز با همين رويکرد از کاربران نظرسنجي کرده بودند و درنهايت تصميم گرفتند ايده خود را به نفع حمايت از محيط زيست عملي کنند.

اپل گوشي‌هاي هوشمند سري آيفون 12 را بدون آداپتور شارژر و هدفون به بازار عرضه کرد. قضيه به همين جا ختم نشد و به فاصله کوتاهي کوپرتينونشين‌ها از حذف شارژر و هدفون در تمامي گوشي‌هاي آيفون از جمله آيفون SE، آيفون 11 و آيفون XR خبر دادند.

اپل در جريان رويداد رونمايي گوشي‌هاي هوشمند جديدش اعلام کرد که بيش از 700 ميليون هدفون و بيش از 2 ميليارد آداپتور شارژر تاکنون به بازار عرضه کرده که رقم قابل توجهي است. کوپرتينويي‌ها ادعا مي‌کنند که هدفش از حذف اين لوازم جانبي، با هدف توجه بيشتر به محيط زيست انجام شده، در حاليکه بسياري اين ادعا را باور ندارند و اپل را متهم به کم فروشي مي‌کنند.

کوپرتينويي‌ها برنامه‌هايي براي ارتقا فناوري تاييد هويت بيومتريک براي نسل آينده گوشي‌هاي آيفون دنبال مي‌کنند. فناوري جديد مي‌تواند منجر به يکپارچه سازي فناوري تاچ آيدي زير نمايشگر منجر شود. به همين منظور اپل در نظر سنجي اخير علاوه بر مطرح کردن سوالاتي در مورد حذف متعلقات جعبه‌هاي گوشي‌هاي هوشمند آيفون، در مورد تجربه کاربري فيس‌آيدي در آيفون 12 و آيفون 12 پرو نيز از کاربران سوال کردند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر