logo

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite به زودی معرفی خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite به زودی معرفی خواهد شد

ترنجي/ شيائومي ماه گذشته Redmi Watch را معرفي کرد که اولين ساعت هوشمند با نام تجاري Redmi بود. انتظار مي رفت اين دستگاه با برند Mi دوباره ارايه شود. به تازگي مشخص شده که ساعت هوشمند شيائومي Mi Watch Lite به زودي معرفي خواهد شد.

شيائومي Mi Watch Lite را در سايت رسمي جهاني خود ليست کرده است و با نگاهي به طراحي و ويژگي هاي آن، به نظر مي رسد Redmi Watch با برند تجاري جديد است. در حالي که مدل ردمي حدود 299 ين يا 46 دلار قيمت دارد، جزئيات قيمت و در دسترس بودن Mi Watch Lite ناشناخته مانده است.

آخرين اطلاعات از وب سايت رسمي جهاني شيائومي يعني mi.com است که در آن شرکت Mi Watch Lite خود را در آن ليست کرده، به دست آمده است. اين جزئيات از ويژگي ها و مشخصات آن تا رنگ بندي را مشخص مي کند. اين دستگاه در رنگ هاي صورتي ، استخواني ، زيتون ، آبي و سياه ديده مي شود.

اين گجت پوشيدني از يک نمايشگر LCD مربع 1.4 اينچي (320 × 320 پيکسل) با تراکم پيکسل 323ppi و روشنايي تطبيقي ​​(حداقل 350 نيت) برخوردار است. ادعا مي شود که با يک بار شارژ با استفاده معمول و 10 ساعت در حالت ورزشي مداوم GPS تا 9 روز دوام مي آورد. در مورد اعداد، اين يک باتري 230 ميلي آمپري را در خود جاي داده است.

ساعت هوشمند Mi Watch Lite با 11 حالت ورزشي همراه است که شامل دوچرخه سواري در فضاي باز ، دوچرخه سواري داخل سالن ، دويدن در فضاي باز ، تردميل ، پياده روي ، شنا در آب آزاد ، شنا در استخر ، کريکت ، پياده روي ، دويدن آزمايشي ، پياده روي ، دويدن در محيط داخلي و فعاليت هاي رايگان است.

اين دستگاه داراي مقاومت در برابر فشار ۵ اتمسفر است که به آن اجازه مي دهد تا عمق حداکثر 50 متر آب کار کند. علاوه بر اين ، اين دستگاه از نظارت بر ضربان قلب ، نظارت بر خواب و تمرينات تنفسي هدايت شده پشتيباني مي کند. شما بيش از 120 گزينه واچ فيس داريد که انتظار مي رود تعداد بيشتري به طور منظم وارد فروشگاه فروشگاه ساعت شوند.

شيائومي Mi Watch Lite اعلان هاي چت و تماس ، پشتيباني آب و هوا ، چراغ قوه (با نمايشگر) و کنترل هاي موسيقي را ارائه مي دهد. به علاوه ، هشدار منفعل بودن نيز وجود دارد. سنسورهاي موجود در آن شامل GPS / A-GPS / GLONASS ، حسگر ضربان قلب اپتيکال ، سنسور شش محوره ، سنسور L ، فشارسنج و قطب نما است. ابعاد آن 41 در 35 در 10.9 ميلي متر است و وزن آن با بند بسته شده 35 گرم است. اين مي تواند با هر دو دستگاه Android و iOS کار کند.

شما منتظر ساعت جديد شيائومي هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره