logo

مشخصات جدیدی از گوگل پیکسل ۶ مشخص شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
مشخصات جدیدی از گوگل پیکسل ۶  مشخص شد

گجت نيوز/ نخستين تصوير از گوشي گوگل پيکسل ۶ با دوربين سلفي زير نمايشگر منتشر شد. اين پتنت در Slashleaks افشا شده و برخي ويژگي‌هاي گوشي جديد گوگل را نشان مي‌دهد.

وبسايت Slashleaks تصويري از پتنت ثبت شده توسط گوگل را منتشر کرده است. در اين تصوير، يک گوشي هوشمند با دوربين زير نمايشگر مشاهده مي‌شود که احتمالا نسل آينده پرچمدار گوگل يعني گوگل پيکسل ۶ – Google Pixel 6 خواهد بود. منبعي که عکس‌ها را ارسال کرده است، داراي ۱۰۰ درصد قابليت اطمينان در Slashleaks است. در توضيحات پتنت ثبت شده به وضوح آمده است که اين گوشي هوشمند جديد، هيچ‌گونه بريدگي يا حفره براي قرارگيري دوربين جلو روي نمايشگر ندارد و به اين ترتيب ظاهرا دوربين سلفي آن در زير صفحه نمايش قرار گرفته است.



ساير ويژگي‌هاي گوشي گوگل پيکسل ۶
در تصوير سمت راست نيز حاشيه‌ها و محل قرارگيري دوربين پشتي مشاهده مي‌شود که به نظر مي‌رسد شکل آن بدون تغيير خواهد ماند. احتمالا اين دوربين اصلي شامل دو سنسور و يک فلاش LED مي‌شود. طبق پيش‌بيني تحليلگران، در سال آينده بسياري از توليدکنندگان، گوشي هاي هوشمندي را به بازار عرضه خواهند کرد که از فناوري نسل سومي دوربين زير نمايشگر بهره مي‌برند. همچنين پيش‌بيني مي‌شود که گوشي گوگل پيکسل ۶ در پاييز ۲۰۲۱ ميلادي عرضه خواهد شد.

تصوير واقعي گوگل پيکسل ۵ پرو با دوربين زير نمايشگر
علاوه بر پتنت مورد اشاره، اولين عکس گوشي هوشمند جديد گوگل که احتمالا گوگل پيکسل ۵ پرو ناميده مي‌شود در محيط وب منتشر شده است. اين منبع ادعا مي‌کند که گوگل پيکسل ۵ پرو از يک دوربين جلو برخوردار است که در زير سطح نمايشگر قرار خواهد گرفت. همچنين اين گوشي از صفحه نمايش ۶.۶۷ اينچي، دوربين پشتي با چهار سنسور و يک ماژول NFC بهره مي‌برد.



عکس‌هاي منتشر شده از اين گوشي همچنين مجهز بودن دستگاه به خشاب دو سيم کارته، بلوتوث ۵.۱، هشت گيگابايت رم و ۲۵۶ گيگابايت حافظه ذخيره‌سازي داخلي را تاييد مي‌کنند. هنوز تاريخ عرضه گوگل پيکسل ۵ پرو اعلام نشده است. همانطور که گفته شد، عکس‌هاي افشا شده نشان مي‌دهند که گوگل پيکسل ۵ پرو از صفحه نمايش ۶.۶۷ اينچي استفاده خواهد کرد که در قسمت بالاي آن هيچ بريدگي يا حفره‌اي براي قرارگيري دوربين جلو ديده نمي‌شود. اين طراحي باعث مي‌شود متوجه شويم که احتمالا اين گوشي هوشمند با يک دوربين زير نمايشگر عرضه مي‌شود. با اين حال، اين فناوري هنوز براي توليد انبوه به طور کامل آماده نشده است. در حال حاضر فقط گوشي زد تي اي Axon 20 5G از دوربين سلفي زير نمايشگر به صورت تجاري استفاده مي‌کند و به همين دليل کمي بعيد به نظر مي‌رسيد که گوگل پيکسل ۵ پرو از اين ويژگي استفاده کند. بنابراين ما فعلا نمي‌توانيم به طور قطعي بيان کنيم که آيا پيکسل ۵ پرو داراي فناوري دوربين سلفي زير نمايشگر خواهد بود يا خير.



از ديگر مشخصات اين گوشي بايد به تراشه پرچمدار و قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ اشاره کرد. در پشت گوشي نيز همانطور که گفته شد، چهار دوربين قرار گرفته است که البته فعلا جزئيات خاصي در مورد سنسورهاي آن منتشر نشده است. بايد به اين نکته نيز اشاره کنيم که طبق برخي گمانه‌زني‌ها، تصوير گوگل پيکسل ۵ پرو فقط يک نمونه اوليه است و شايد اين گوشي هرگز به مرحله توليد انبوه نرسد. حتي ممکن است در صورت توليد و عرضه اين گوشي، نسخه نهايي آن با تصويري که اکنون مي‌بينيم تفاوت داشته باشد. در هر صورت فعلا هيچ چيزي در مورد گوشي هاي گوگل پيکسل ۵ پرو و گوگل پيکسل ۶ قطعي و نهايي نشده و همه چيز در حد و اندازه گمانه‌زني باقي مانده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر