logo

گوشی موتورولا Moto G Stylus با ظاهری بسیار متفاوت عرضه می شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ تحليلگران دنياي فناوري به تازگي توانسته اند برخي از ويژگي هاي ظاهري جديدترين گوشي شرکت موتورولا را فاش کنند.
 
شرکت موتورولا در ماه نوامبر اعلام کرد که قصد توليد جانشين ۲۰۲۰ Moto G Pro را دارد. سري مشخصات اصلي سخت افزار زودتر از چيزي که انتظار مي‌رفت تکميل شد و در فهرست کالا‌هاي ديجيتال آمازون قرار گرفت. اکنون با گذشت زمان به نظر مي‌رسد که آن تصاوير رسمي نبوده‌ يا دست کم نشان دهنده محصول نهايي G Stylus ۲۰۲۱ نبوده‌اند.

با خواندن خبر منتشر شده به نظر مي‌رسد که تحليلگر معروف دنياي فناوري، Steve Hemmerstoffer ويژگي‌هايي که پيش‌تر توسط Evan Blass منتشر شد را تاييد مي‌کند، اما اين دو منبع خبري در مورد محل قرارگيري حسگر اثر انگشت با يکديگر اختلاف نظر دارند. در خبري که Evan افشا کرد گفته شده است که حسگر مورد نظر در کناره گوشي و به عنوان بخشي از دکمه پاور قرار گرفته، درحالي که اين منبع جديد خبري مي‌گويد که اين ويژگي در پشت گوشي تعبيه شده است.

نمي‌توان به راحتي گفت که اين طراحي جديد به صورت حتمي درست و نهايي است. ظاهرا شيوه قرارگيري خاص و جزيره‌اي دوربين‌ها در اين مدل به ترند‌هاي جديد خيلي نزديک نيست.

هر دو منبع خبري تاييد کرده‌اند که گوشي Moto G Stylus ۲۰۲۱ برخي از ويژگي‌ها را تکرار کرده و گوشي بزرگي خواهد بود. اين گوشي يک نمايشگر ۶.۸ اينچي و بدنه ۱۶۹.۶ * ۷۳.۷ * ۸.۸ ميلي‌متري (۱۰.۹ ميلي‌متر در صورت حساب کردن برآمدگي دوربين) دارد؛ که در مقايسه با سامسونگ گلکسي نوت ۲۰ الترا، Moto G Stylus ۲۰۲۱ دستگاهي بلندتر و ضخيم‌تر است، اما اين مدل گوشي موتورولا داراي ويژگي‌هاي گوشي‌هاي ميان رده است و به رقيب نزديک‌تر LG Stylo ۷ تبديل شده است.

انتظار مي‌رود Moto G Stylus ۲۰۲۱ از تراشه پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۵، يک رم ۴ گيگابايتي و حافظه داخلي ۱۲۸ گيگابايتي بهره ببرد. احتمالا رزولوشن آن FHD+ با نمايشگر ۶.۸۱ اينچي و خاص‌تر باشد. در اين گوشي يک دوربين اصلي ۴۸ مگاپيکسلي، يک دوربين با زاويه خيلي باز ۸ مگاپيکسلي، و دو سنسور ۲ مگاپيکسلي براي عکس‌هاي بزرگ و سنجش عمق به کار گرفته شده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر