logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

هواوی P50 Pro نمایشگر آبشاری بزرگ دارد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ هواوي پي ۵۰ پرو – Huawei P50 Pro، براساس عکس‌هايي که وبسايت هواوي سنترال منتشر کرده، از نمايشگر آبشاري بزرگ، يک لنز براي سلفي، پورت USB-C و قابليت‌هاي جذاب ديگر بهره مي‌برد.

وب سايت هواوي سنترال رندرهايي از گوشي هوشمند پرچمدار هواوي پي ۵۰ پرو منتشر کرده است که براساس شايعات و خبرهاي فاش شده مختلفي است که تاکنون درباره اين اسمارت فون منتشر شده‌اند.

اين تلفن هوشمند داراي صفحه نمايش بزرگي است که در کناره ها، داراي زاويه‌ي خميدگي زيادي است. براي دوربين جلو در مرکز بالايي نمايشگر، يک حفره قرار دارد. روي لبه‌ي سمت راست گوشي، دکمه‌هاي ولوم صدا و کليد قرمز رنگ نصب شده است. علاوه بر آن، در قسمت لبه‌ي پايين هم پنجره مشبک بلندگو، پورت USB-C و اسلات سيمکارت وجود دارد.

در پشت دستگاه دوربين اصلي قرار دارد که شامل چهار حسگر تصوير است. يکي از آنها با دوربين پريسکوپ براي بزرگنمايي نوري با کيفيت بالا ترکيب شده است. طبق گزارش‌ها، هواوي P50 Pro به نمايشگر ۶.۶ اينچي مجهز خواهد شد و ابعاد قاب اين گوشي ۱۵۹ در ۷۳ ميلي‌متر خواهد بود. پيش بيني مي‌شود که معرفي اين تلفن هوشمند در فوريه (بهمن ماه) سال جاري انجام شود.

جزئيات جديدي درباره سري هواوي پي ۵۰ آشکار شد
هواوي هم اکنون در حال آماده سازي شرايط براي معرفي پرچمدار سري بعدي گوشي‌هاي هوشمند خود، «هواوي پي ۵۰» است. ضمن آن که، اين سايت به تدريج اطلاعات مربوط به اين گوشي را که در روزهاي آتي فاش شوند، به روز رساني مي‌کند.

درست قبل از سال نو، افشاگر معروف Onleaks اولين تصوير از هواوي پي ۵۰ پرو را منتشر کرد. اکنون افشاگر ديگري به نام RODENT950 جزئيات بيشتري را ارائه داده است. به گفته اين منبع، احتمال دارد هواوي راه توليد کننده کره‌اي سامسونگ را دنبال کند و تلفن پرچمدار پي ۵۰ را در سه مدل و در اندازه‌هاي مختلف عرضه کند.

اين مدل‌ها عبارتند از: يک نسخه کامپکت ۶.۱ تا ۶.۲ اينچي (احتمالا با نام هواوي P50)، نسخه ‌متوسط با اندازه‌ ۶.۶ اينچ (با نام هواوي هواوي P50 Pro) و بزرگترين سايز هم مدل ۶.۸ اينچي (با نام هواوي +P50 Pro). طبق گفته‌ي همراستافر Hemmerstoffer، ابعاد هواوي پي ۵۰ پرو ۶.۶ اينچي ۱۵۹ در ۷۳ ميلي‌متر خواهد بود.

قابل ذکر است که RODENT950 افشاگر معتبري است که از جمله مي‌توان به خبرهايي اشاره کرد که سال گذشته درباره هواوي P40 اطلاع رساني کرد.

اولين تصوير هواوي P50 Pro از يک منبع قابل اعتماد

افشاگر معروف OnLeaks اولين تصوير خود را از گوشي هوشمند هواوي پي ۵۰ پرو منتشر کرده است. با توجه به شهرت منبع، احتمال اين که اين تصوير قابل اعتماد باشد بسيار زياد است. البته اين تصوير ممکن است حاوي اطلاعات بخصوصي نبوده و شايد فقط براي جلب توجه باشد.

در هر صورت، منبع، تصوير را با اطلاعاتي نيز تکميل کرده است. وي ادعا مي‌کند که پرچمدار جديد هواوي صفحه نمايش ۶.۶ اينچي خواهد داشت و لبه‌هاي نمايشگر نيز به طور محسوسي خميده خواهند بود و همچنين کاملا مشخص است که دوربين جلو يک لنز خواهد داشت که به احتمال زياد افراد بسياري از آن استقبال مي‌کنند.

سامسونگ و ال جي نمايشگرهاي هواوي پي ۵۰ را توليد مي‌کنند
جدا از موضوع موضوع پردازنده، گزارش‌ها حاکي از آن است که سامسونگ ديسپلي و ال‌جي ديسپلي نمايشگرهاي هواوي P50 را توليد خواهند کرد. هر دو شرکت از هم‌اکنون براي توليد صفحه نمايش‌هاي اين تلفن آماده مي‌شوند. مقدار رزولوشن و طراحي واقعي اين نمايشگرها در حال حاضر نا معلوم است.

سفارشاتي که براي گوشي پي ۵۰ داده شده نهايي شده‌اند اما گزارش‌ها مي‌گويند که سفارش براي گوشي سري بعدي هواوي يعني ميت ۵۰ – Mate 50 هنوز از هيچ شفافيتي برخوردار نيست.

هواوي مي‌خواهد پايگاه کاربري خود را با عرضه تلفن‌هاي هوشمند عالي، نگه دارد و همچنين تمايل دارد تا نام خود را به عنوان يکي از بازيگران رقابت کننده در بخش گوشي‌هاي پرچمدار حفظ کند. اين شرکت، دو سال قبل با عرضه نزديک به ۴۴ ميليون دستگاه تلفن هوشمند پرچمدار، تقريبا به رتبه فروش سامسونگ رسيد، ضمن اين که در سال ۲۰۱۹ در جدول رتبه بندي فروش، از اپل سبقت گرفت.

بر اساس برآوردهاي اوليه، اين شرکت در سال ۲۰۲۰ افت فروش چشمگيري را تجربه کرده است. در حالي که مشتريان چيني، تقريبا از هوآوي حمايت مي کنند اما از دستگاه‌هاي اين شرکت در بازارهاي جهاني به آن صورت استقبال نمي‌شود. براي يک مشتري جهاني سخت است تا دستگاهي بخرد که از برنامه‌هاي گوگل نمي‌تواند پشتيباني کند.

بايد منتظر بمانيم تا ببينيم آيا هواوي مي‌تواند راهي براي دور زدن محدوديت‌ها پيدا کند يا خير. شايد هواوي با اميد به کمک دولت بايدن، تا حدودي احساس آرامش کند اما فقط گذر زمان آن را مشخص مي‌کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره