logo

گوشی موتورولا اج اس در راه است

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
گوشی موتورولا اج اس در راه است

گجت نيوز/ خبرهايي از معرفي Motorola Edge S به گوش مي‌رسد. طبق شايعات قرار است موتورولا اج اس به زودي با تراشه پرچمدار اسنپدراگون به بازار عرضه شود.

سال گذشته بود که موتورلا با موتو اج پلاس به بازي پرچمداران برگشت و اکنون، اين کمپاني در حال آماده سازي براي معرفي يک پرچمدار ديگر است. چن جين که مدير کل تجارت بخش تلفن همراه کمپاني چيني لنوو است، از طريق حسابش در Weibo، خبرهايي از Edge S داد. او تاييد کرد که اين پرچمدار به زودي معرفي خواهد شد.

طبق گفته‌ي وي اين دستگاه از تراشه‌ي Snapdragon 8XX استفاده خواهد کرد که طبق حدس‌ها ممکن است اسنپدراگون ۸۸۸ باشد. البته ممکن است اين کمپاني از ترکيب سخت افزاري سال گذشته خود استفاده کرده و از اسنپدراگون ۸۶۵ بهره ببرد. 


تا کنون چيزهاي زيادي در مورد موتورولا اج اس منتشر نشده است اما ممکن است اين دستگاه همان موتورولا Nio با شماره مدل XT2125 باشد که مدت‌هاست شايعاتي از آن به گوش مي‌رسد و در ماه‌هاي قبل نيز چندين خبر از آن درز کرده بود. بر اساس شايعاتي که منتشر شده است، انتظار مي‌رود Moto Nio با پرچمدار سال گذشته کوالکام، يعني اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه شود.

اين دستگاه داراي نمايشگر ۶.۷ اينچي با رزولوشن FHD + و نرخ تازه سازي نامتعارف ۱۰۵ هرتز خواهد بود. دوربين اصلي گوشي نيز ۶۴ مگاپيکسلي بوده و اندرويد ۱۱ بر روي دستگاه قرار گرفته است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم