logo

به‌روزرسانی جدید بازی PUBG Mobile منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
به‌روزرسانی جدید بازی PUBG Mobile منتشر شد

گيم فا/ استوديوي سازنده‌ي بازي PUBG Mobile همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترين به‌روزرساني مربوط به اين عنوان را در دسترس قرار داد که ويژگي‌هاي عجيبي را هم به آن اعمال مي‌کند. براي مشاهده‌ي اطلاعات تکميلي، ما را در ادامه همراهي کنيد.

PUBG از سري عناون جذاب در سبک بتل رويال است که تجربه‌ي آن با دوستان و يا ديگر بازي‌بازان از ساير نقاط جهان امکان‌پذير خواهد بود. در اين عنوان بايد هدايت شخصيتتان را به دست گرفته يکي از نقشه‌هاي بزرگ را براي شروع رقابتي جذاب آغاز نماييد. سپس قادر هستيد تا به جمع‌آوري منابع و سلاح‌هاي متنوع پرداخته و با ديگر افراد مبارزه کنيد. مانند ساير آثار هم‌سبک، در پايان شخصي برنده است که بتواند به تنها بازي‌باز روي نقشه تبديل شود.

همان‌طور که اطلاع داريد، اين بازي رقابت تنگاتنگي با عنوان Fortnite دارد. به همين دليل، انتشار به‌روزرساني‌هاي مختلف براي جذب بازي‌بازان امري حياتي به حساب مي‌آيد. چندي پيش هم بهينه‌سازي جديدي براي اين اثر در دسترس قرار گرفت.

حال امروز جديدترين به‌روزرساني براي نسخه‌ي گوشي‌هاي هوشمند اين بازي يعني PUBG Mobile در دسترس قرار گرفته است که قدرت‌هاي حيرت‌انگيزي را به بازي‌بازان ارائه مي‌کند. ظاهرا تيم سازنده قصد دارد تا اين عنوان را کمي از حالت واقع‌ گرايانه‌ي خود خارج کرده و از قدرت‌هاي جادويي براي سرگرم‌تر شدن افراد استفاده نمايد.

اين به‌روزرساني فعلا براي نسخه‌ي گوشي‌هاي هوشمند بازي PUBG شامل سيستم عامل‌هاي اندرويد و iOS در دسترس است. پيش‌بيني مي‌شود که محتويات گفته شده در روزهاي پيش رو براي ساير نسخه‌ها يعني پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴ و ايکس‌باکس وان نيز عرضه گردد. بنابراين در صورت دريافت اخبار بيشتر پيرامون اين قضيه، آن‌ها را به اطلاع شما عزيزان خواهيم رساند.

بي‌شک اين به‌روزرساني با واکنش‌هاي مثبت و منفي فراواني همراه خواهد شد. نظر شما در مورد اين محتويات چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر