logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

طراحی اوپو فایند ایکس ۳ پرو به نمایش درآمد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
طراحی اوپو فایند ایکس ۳ پرو به نمایش درآمد

گجت نيوز/طراحي اوپو فايند ايکس ۳ پرو با ماژول دوربين منحصربه‌فرد به نمايش درآمد.
 
ظاهرا با آغاز سال ۲۰۲۱ زمان تغيير شکل ماژول دوربين گوشي هاي هوشمند فرا رسيده است؛ چيزي که در طراحي اوپو فايند ايکس ۳ پرو – Oppo Find X3 Pro جلب توجه مي‌کند.

سامسونگ در سري گلکسي S21 ماژول دوربين را با فريم گوشي‌ها درهم آميخته است؛ اما کمپاني‌هاي ديگر هم چنين ايده‌هايي در سر دارند. رندرهاي لو رفته‌اي که رسمي به نظر مي‌رسند، طراحي دوربين اوپو فايند ايکس ۳ پرو را منحصربه‌فرد جلوه مي‌دهند. مي‌بينيد که چگونه پنل عقب با يک برآمدگي شيب‌دار به ماژول دوربين پيوند خورده است.

گفته مي‌شود دوربيني که زير فلاش LED قرار گرفته، لنز ماکرو ميکروسکوپي با زوم ۲۵ برابر دارد. به وجود دو دوربين ديگر با سنسور ۵۰ مگاپيکسلي سوني هم اشاره شده که احتمالا يکي دوربين اصلي و ديگري فوق عريض است. انتظار مي‌رود چهارمي يک دوربين پريسکوپي با بزرگ‌نمايي دست‌کم ۲ يا ۳ برابر باشد؛ چرا که اوپو فايند ايکس ۲ پرو هم چنين دوربيني داشت. حتي رقبايي مانند سامسونگ يا هواوي، در حال استفاده از دو لنز زوم هستند.

اما در جلو، کناره‌هاي صفحه نمايش انحنا دارد و دوربين سلفي درون حفره‌ي سمت چپ قرار گرفته است؛ چيزي که در Find X2 Pro هم ديده بوديم. البته گوشي جديد، از ريفرش ريت شناور ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز هم برخوردار است (نه فقط دو حالت ۶۰ و ۱۲۰ هرتز). اين نمايشگر اولد، سايز ۶.۷ اينچ و رزولوشن ۱۴۴۰p دارد.

از ديگر ويژگي‌هاي منتسب به فايند X3 پرو بايد به پشتيباني از شارژ سريع و وجود نسخه‌اي با چرم مصنوعي اشاره کنيم. انتظار مي‌رود کمپاني Oppo اين گوشي پرچمدار را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در اواخر زمستان معرفي کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم