logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

گوشی وان‌پلاس نورد CE4 Lite با نمایشگر اولد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
گوشی وان‌پلاس نورد CE4 Lite با نمایشگر اولد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

زومیت/ گوشی میان‌رده‌ی وان‌پلاس Nord CE4 Lite با تراشه‌ی قدیمی اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی شد.
 
وان‌پلاس گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدیدش با نام Nord CE4 Lite را رونمایی کرد. این گوشی برخی از ویژگی‌های مدل Nord CE4 را به‌ارث برده است که درمقایسه‌با نسل قبل، نکته‌ی مثبتی به‌شمار می‌رود.

اولین تغییر مهم در وان‌پلاس Nord CE4 Lite استفاده از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت‌ تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. روشنایی این صفحه‌نمایش نیز حداکثر به ۱,۲۰۰ نیت می‌رسد که درمقایسه‌با مدل سال گذشته با روشنایی ۶۸۰ نیتی، ارتقای جذابی محسوب می‌شود. حسگر اثرانگشت نیز زیر نمایشگر این گوشی قرار دارد.

طبق اطلاعات سایت رسمی وان‌پلاس، نسخه‌ی هند Nord CE4 Lite به باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است؛ درحالی‌که نسخه‌ی جهانی آن باتری ۵٬۱۱۰ میلی آمپرساعتی دارد. این محصول از شارژ سریع ۸۰ وات ازطریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و شارژ کاملش حدود ۵۲ دقیقه طول می‌کشد. گفته می‌شود با هربار شارژ کامل گوشی مذکور، می‌توان تا ۲۰ ساعت ویدئو در یوتیوب تماشا کرد.

ضخامت و وزن وان‌پلاس Nord CE4 Lite به‌ترتیب ۸٫۱ میلی‌متر و ۱۹۱ گرم است که درمقایسه‌با مدل سال گذشته باریک‌تر و سبک‌تر شده است. این دستگاه از گواهی IP54 نیز برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار بهره می‌برد و درواقع، اولین مدل سری CE Lite محسوب می‌شود که چنین قابلیتی دارد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی وان‌پلاس Nord CE4 Lite می‌توان به درگاه کارت حافظه‌ی microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای استریو با قابلیت Ultra Volume Mode اشاره کرد که صدای خروجی را تا ۳۰۰ درصد افزایش می‌دهد. این محصول از قابلیت شارژ معکوس ۵ وات نیز بهره می‌برد.

وان‌پلاس Nord CE4 Lite همچنان از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند؛ همان تراشه‌ای که در Nord CE 3 Lite و Nord CE 2 Lite هم به‌کار رفته بود. رم گوشی نیز ۸ گیگابایت از نوع LPDDR4X و فضای‌ ذخیره‌سازی آن ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 2.2) است.

دوربین پشتی وان‌پلاس Nord CE4 Lite از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و دوربین تشخیص‌ عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دستگاه از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد که می‌توان با آن ویدئوهایی با سرعت ۳۰ فریم‌‌برثانیه ضبط کرد.

مشتریان اروپایی برای خرید گوشی وان پلاس مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت باید ۳۳۰ یورو بپردازند. قیمت گوشی مذکور در هند برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی ۲۵۰ دلار و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی ۲۸۷ دلار است. این محصول در سه رنگ نقره‌ای و آبی و رنگ نارنجی اختصاصی بازار هند عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر