logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

دستگاه خردکن حافظه SSD، فلش مموری و گوشی موبایل

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ معمولاً ما حافظه‌های ذخیره‌سازی را تا روزی که کار می‌کنند نگه می‌داریم، اما سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ که سالانه تعداد زیادی حافظه را بازنشسته می‌کنند، نگران بازیابی داده‌هایشان هستند. اینجاست که دستگاه‌های نابودگر حافظه می‌توانند بسیار سودمند باشند و با اطمینان بالا حافظه‌های فلش، درایوهای SSD و نظیر آنها را نابود کنند. یکی از این دستگاه‌ها MediaGone 500 نام دارد که در ادامه می‌توانید عملکرد جالب آن را ببینید.

دستگاه نابودگر حافظه MediaGone 500 محصول شرکت Verity Systems است که حدود 15 هزار دلار قیمت دارد. این دستگاه در دو گونه رومیزی و چرخدار عرضه می‌شود. پیش از این نیز نابودگر هارد دیسک مکانیکی با مکانیزم لرزشی معرفی شده بود.

دستگاه خردکن SSD، فلش مموری و گوشی هوشمند
دستگاه خردکن MediaGone 500 قادر به نابود کردن انواع حافظه SSD در فرم فاکتور 2.5 اینچی و M.2، فلش درایو USB، گوشی‌های هوشمند و حتی دیسک‌های نوری است. این دستگاه استاندارد امنیتی DIN 66399 را در سطوح E-4، T-4 و O-4 رعایت می‌کند. این دستگاه الزامات تخریب حافظه سازمان‌های دولتی مختلفی را برآورده می‌کند.


جالب اینکه دستگاه MediaGone 500 قادر است در هر ساعت تعداد 100 عدد SSD یا 500 عدد فلش درایو یا 45 گوشی هوشمند را به طور کامل نابود کند که برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ بسیار کارآمد به نظر می‌رسد. این دستگاه اجزای خُرد شده حافظه را پس از نابود کردن داخل یک سطل می‌ریزد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم