نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

مدیر سابق خودروسازی پورشه در اپل استخدام شد!

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
مدیر سابق خودروسازی پورشه در اپل استخدام شد!

ديجياتو/ اپل در چند سال اخير به منظور توسعه اولين اتومبيل برقي خود متخصصان مطرح صنعت خودرو را به خدمت گرفته است. کمپاني کوپرتينويي در تازه‌ترين مورد يکي از مديران سابق پورشه با تخصص در طراحي شاسي را به مجموعه خود اضافه کرده است.

منبعي آگاه به خبرگزاري بيزنس اينسايدر گفته که اپل دکتر «مانفرد هارر» (Manfred Harrer) مدير واحد توسعه شاسي پورشه و نايب رييس سري کاين را به خدمت گرفته است. هارر ۴۸ ساله که سابقه فعاليت در BMW و آئودي را نيز در کارنامه دارد، يکي از بهترين مهندسان گروه فولکس واگن توصيف شده است.

يکي از مديران ارشد فولکس واگن به خبرگزاري ياد شده گفت که آقاي هارر «جواهر پنهان» و «معيار سنجش در تمام جنبه‌هاي حوزه کاري خود» است. هارر بيش از ۱۳ سال در گروه فولکس واگن مشغول بود اما اواخر سال گذشته ميلادي بدون اطلاع دادن به همکاران قبلي خود در مورد مقصد بعدي اين شرکت را ترک کرد. در پروفايل لينکدين او همچنان پورشه به عنوان کارفرماي فعلي درج شده است.

در ماه‌هاي انتهايي سال ۲۰۲۰ گزارشات متعددي در مورد ساخت اتومبيل برقي توسط اپل منتشر شد، با اين وجود اپل همچنان در اين رابطه سکوت کرده و گزارش‌هاي منتشر شده را تأييد نکرده است.

هيونداي ژانويه امسال مذاکرات اوليه با اپل براي ساخت خودرو را تأييد کرد. همچنين به تازگي يک خبرگزاري کره‌اي در گزارشي مدعي سرمايه گذاري ۳.۶ ميليارد دلاري اپل در کيا موتورز به منظور همکاري براي توليد سالانه ۱۰۰ هزار اتومبيل برقي شد. پس از انتشار اين خبر ارزش سهام کيا موتورز ۱۴.۵ درصد افزايش يافت.

«مينگ-چي کو» تحليلگر باسابقه اپل نيز روز گذشته از همکاري اپل با هيونداي به منظور استفاده از پلتفرم E-GMP براي خودروي برقي اين شرکت خبر داد و افزود اپل کار احتمالاً اتومبيلي «بسيار پيشرفته» يا با «برتري چشمگير» نسبت به رقبا خواهد بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره