نماد آخرین خبر

کمپانی ایسوس قصد دارد تا مدل کوچکتری از ZenFone را معرفی کند

منبع
کليک
بروزرسانی
کمپانی ایسوس قصد دارد تا مدل کوچکتری از ZenFone را معرفی کند

کليک/ با توجه به رقابت تنگاتنگ شرکت هاي توليد گوشي هوشمند، کمپاني ايسوس قصد دارد تا امسال روند اين رقابت را تغيير دهد.

طبق گزارشات منتشر شده، کمپاني ايسوس قصد دارد در سال ۲۰۲۱ تجارت گوشي هاي هوشمند خود را تغيير دهد و با برنامه ريزي براي ساخت يک گوشي گيمينگ سطح بالا در کنار ZenFone Mini (يا ZenFone 8 Mini)، با موفقيت از ميدان رقابت امسال بيرون آيد. اخبار مربوط به بخش تلفن هاي هوشمند نشان دهنده رکود اين شرکت در سال ۲۰۲۰ است.

با توجه به خبرگزاري ديجيتايمز، يکي از بيشترين چيز هايي که امسال شرکت ايسوس بر روي آن تمرکز دارد، مدل زنفون ميني است که قرار است با مشخصات بسيار خوبي در اندازه اي کوچک عرضه شود. محصول مشابه اين گوشي و رقيب آن، مي‌تواند آيفون ۱۲ ميني باشد. متاسفانه گزارش منتشر شده هيچ گونه اطلاعات دقيقي از مشخصات، قيمت و زمان عرضه احتمالي اين گوشي منتشر نکرده است.

اين مسئله مي‌تواند جالب باشد که زنفون ميني، چقدر مي‌تواند کوچک باشد. زيرا گوشي هاي هوشمند در طي سالهاي اخير بزرگ و بزرگتر شده اند و اندازه آنها معمولا بيشتر از ۶ اينچ بوده است. بعد از معرفي آيفون ۱۲ ميني، برخلاف تصور اپل، فروش اين مدل از گوشي هاي توليد شده توسط آنها بسيار پايين تر از حد انتظار بود. دليل اين امر آن است که امروزه مردم ترجيح ميدهند که يک گوشي با صفحه نمايش بزرگتر داشته باشند، نه کوچکتر. اين بستگي به کاربر دارد که آيا خريد اينگونه گوشي برايش مفيد است يا خير. استفاده از گوشي هايي با صفحه نمايش بزرگ معمولاً براي کاربران تجربه لذت‌ بخش‌ تري به همراه دارد. بخصوص براي بازي کردن و يا تماشاي يک فيلم، صفحه نمايش بزرگتر کاربردي تر است. البته وزن بالاي اين نوع گوشي ها به علت باتري بزرگتر و صفحه نمايش بزرگتر نيز از جمله معايب آنها است که استفاده از آنرا با يک دست تقريباً غير ممکن ميکند.

ديجيتايمز همچنين به معرفي ROG Phone 5 توسط ايسوس در بهار امسال خبر داد. به اين ترتيب زمان تقريبي رونمايي از اين محصول مي‌تواند در ماه مارچ باشد. اين گوشي گيمينگ قرار است به عنوان قلب تپنده، از اسنپدراگن ۸۸۸ استفاده کند.

به ادعاي اين خبرگزاري، محصول مورد بحث، با برچسب قيمتي بالاتري نسبت به نسل قبلي خود عرضه خواهد شد. از جمله اطلاعاتي که از اين گوشي منتشر شده، طراحي ماتريکسي جذاب پنل پشتي آن است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره