logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

مشخصات کامل گلکسی A52 5G افشا شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ گلکسي A52 5G در هفته‌هاي اخير مورد توجه زيادي قرار داشته و گزارش‌هاي بي‌شماري درباره آن منتشر شده. حالا اين گوشي هوشمند موفق به کسب تاييديه از سوي کميسيون ارتباطات فدرال (FCC) شده و مشخصات آن افشا شده‌اند.

طبق توييتي جديد، اين گوشي هوشمند موفق به کسب چنين تاييديه‌اي شده که اطلاعات کمي در اختيار ما قرار مي‌دهد، با اين حال منابع ديگر مشخصات کامل آن را افشا کرده‌اند. در اين تاييديه با شماره مدل SM-A526B روبه‌رو هستيم که مربوط به نسخه 5G گلکسي A52 مي‌شود. نسخه 4G اين دستگاه با شماره مدل SM-A525F/DS در گذشته در هند تاييديه دريافت کرده بود.

يکي از منابع موثق حوزه فناوري به نام «Debayan Roy» در توييت جديدش ادعا کرده که سامسونگ اين گوشي هوشمند را بجاي ماه فوريه، اواسط ماه مارس معرفي مي‌کند. بنابراين احتمالا در اواخر اسفند با اين گوشي پرطرفدار روبه‌رو مي‌شويم.

گلکسي A52 5G در بنچمارک گيک‌بنچ هم ظاهر شده که مشخصات آن را افشا مي‌کند. اين گوشي هوشمند از ۶ گيگابايت رم، چيپ اسنپدراگون 750G و سيستم عامل پيش فرض اندرويد ۱۱ بهره مي‌برد.

طبق گزارش‌هاي گذشته، اين دستگاه با نمايشگر ۶.۵ اينچي از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دي پلاس از راه مي‌رسد که در مرکز بخش بالايي نمايشگرش يک حفره براي ميزباني دوربين سلفي قرار مي‌گيرد. در حالي که نسخه 5G آن به چيپ اسنپدراگون 750G مجهز مي‌شود، نسخه 4G از تراشه اسنپدراگون 720G بهره مي‌برد.

اگرچه گلکسي A52 5G با ۶ گيگابايت رم در گيک‌بنچ ظاهر شده، اما انتظار مي‌رود بالاترين نسخه آن داراي ۸ گيگابايت رم باشد و البته از ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي هم بهره ببرد. اين محصول به دوربين اصلي چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپيکسلي مجهز مي‌شود.

گوشي ميان‌رده جديد سامسونگ با باتري ۴۵۰۰ ميلي آمپر ساعتي از راه مي‌رسد و همچنين از فناوري شارژ سريع ۱۵ واتي پشتيباني مي‌کند. در گذشته رندرهاي ۳۶۰ درجه گلکسي A52 5G در رنگ‌هاي مختلف شامل مشکي، سفيد، بنفش و آبي منتشر شده بود، بنابراين با طراحي آن آشنا هستيم. علاوه بر اين، رندر رسمي اين محصول هم منتشر شده است.

گلکسي A52 احتمالا در نسخه 4G با قيمت پايه ۴۵۰ دلار و در مدل 5G با قيمت اوليه ۵۵۰ دلار وارد بازار مي‌شود. انتظار مي‌رود در کنار اين محصول، با گلکسي A72 هم ملاقات کنيم که در کنار مشخصات فني قدرتمندتر، قيمت بالاتري هم خواهد داشت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره