logo

ردمی K40 با بلندگوی استریو ارایه خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ تاريخ معرفي ردمي K40 هنوز دقيقا مشخص نشده است اما در عين حال شايعات زيادي داشته است. جديدترين شايعه به ما مي گويد که ردمي K40 با بلندگوي استريو ارايه خواهد شد. پيش از اين حتي درباره اندازه سوراخ نمايشگر و جعبه آن هم صحبت شده بود. در هر صورت اما هيجان پيرامون آن بالاست چون ماه گذشته تاييد شد که ردمي K40 با Snapdragon 888 و قيمت ۴۶۳ دلار ماه آينده معرفي خواهد شد. اين قيمت براي بازار چين است اما باز هم عدد جالبي است.

ردمي K40 با بلندگوي استريو
به گزارش ndtv اين گوشي هوشمند با کوچکترين سوراخ نمايشگر، صفحه نمايش تخت و عمر باتري “عالي” وعده داده شده است. Redmi K40 همچنين از ويژگي بلندگوهاي استريو دوتايي بهره مي برد. همه اين ويژگي ها احتمالاً تجربه ارتقا يافته اي را نسبت به گوشي هوشمند Redmi K30 ارائه مي دهند که سال گذشته معرفي شد. همچنين انتظار مي رود تلفن جديد Redmi در کنار Redmi K40 Pro به بازار بيايد. تأييد مي شود که هر دو گوشي در اين ماه عرضه مي شوند.

لو وايبينگ، مدير کل Redmi بدون جزئيات زياد، مجموعه اي از تيزرها را در Weibo منتشر کرده است. اين مدير اجرايي نشان داد که Redmi K40 با ارائه “کوچکترين” سوراخ صفحه نمايش از “نسبت صفحه نمايش به بدنه” بالايي برخوردار است. سوراخ دوربين سلفي احتمالا در مرکز نمايشگر وجود دارد. اين مشابه آنچه در که Redmi Note 9 ديديم خواهد بود اما با چيزي که در Mi 11 ارايه شد، متفاوت است.


وايبينگ جدا از طراحي سوراخ نمايشگر، صفحه تخت را در Redmi K40 برجسته کرده است. اين گوشي همچنين براي ارائه عملکرد جذاب باتري و همچنين طراحي ارگونوميک تبليغ شده است.

وي همچنين به يک کامنت درباره بلندگوهاي استريو دوگانه پاسخ داد. او گفت که بلندگوهاي استريو روي اين تلفن وجود دارد.

 جعبه ردمي K40 (تصوير غيررسمي)
پيش از اين در تيزر رسمي اشاره به پنل نمايشگر گران قيمت وجود داشت. پيش از ايننمايشگر شيائومي Mi 11 امتياز A+ را از ديسپلي ميت دريافت کرده بود. بعيد نيست که اين نمايشگر يا مشابه آن (چون نمايشگر Mi 11 دولبه خميده است) در ردمي کي ۴۰ استفاده شود.

نظر شما چيست؟ منتظر دمي کي ۴۰ هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره