logo

طراحی پاوربانک مغناطیسی برای آیفون جدید اپل

منبع
ايسنا
بروزرسانی
طراحی پاوربانک مغناطیسی برای آیفون جدید اپل

ايسنا/ اپل سرگرم طراحي يک پک باطري است که به صورت مغناطيسي به جديدترين مدلهاي آيفون وصل شده و اين گوشي را به صورت بي سيم شارژ مي کنند.

منابع آگاه به بلومبرگ گفتند اپل حدود يک سال است که سرگرم ساخت اين محصول است و قرار بود چند ماه پس از عرضه مدلهاي آيفون ۱۲ به بازار عرضه کند. مدلهاي آيفون ۱۲ در اکتبر معرفي شدند.

اين پک باطري با استفاده از سيستم مگ سيف که همه مدلهاي جديد از آن براي شارژ و وصل شدن به دستگاههاي ديگر استفاده مي کنند، به پشت آيفون ۱۲ مي چسبد. برخي از مدلهاي اوليه اين پک باطري پوشش پلاستيکي سفيد دارند.

تفاوت اين محصول جديد با اکسسوري هاي قبلي اپل براي آيفون اين است که آنها فقط عمر باطري بيشتري فراهم مي کردند و به عنوان يک قاب حفاظتي کامل بکار نمي رفتند.

در تست داخلي، سيستم اتصال مغناطيسي به حد کافي قوي بوده تا دستگاه شارژ را نگه دارد اما ساخت اين اکسسوري به دليل مشکلات نرم افزاري مانند اشتباه آيفون در تشخيص اين که پک باطري دچار داغي بيش از حد شده، روند طراحي آن را آهسته کرده است.

با توجه به چالشهاي طراحي، ساخت اين دستگاه ممکن به تاخير افتاده يا لغو شود.

دپارتمان مهندسي سخت افزار اپل درباره عرضه اکسسوريهاي مربوط به شارژ محتاط است. اين شرکت در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد ايرپاور همزمان اپل واچ، آيفون و هدفون ايرپاد را شارژ خواهد کرد اما اين محصول هرگز به بازار عرضه نشد و طراحي آن در سال ۲۰۱۹ به دليل مشکلات مربوط به داغي بيش از حد لغو شد.

لوازم جانبي و دستگاههاي پوشيدني به منبع درآمد رو به رشدي براي اپل تبديل شده اند. درآمد اين شرکت از فروش قابها، ايرپاد، اپل واچ، اسپيکر خانگي و محصولات مربوطه،   در سه ماهه قبلي حدود ۱۳ ميليارد دلار معادل ۱۲ درصد از کل فروش اين شرکت بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شواهد مربوط به يک اکسسوري باطري مغناطيسي کم کم ظاهر مي شود. به گفته استيو موزر، سازنده نرم افزار، نسخه بتاي آپديت نرم افزاري iOS ۱۴.۵ شامل يک اشاره مبهم به يک پک باطري بود که بعدا حذف شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره