logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

آپدیت اندروید ۱۱ برای دو گوشی سامسونگ عرضه شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ سامسونگ در به روزرساني Android 11 خوب عمل کرده است. اکنون آپديت اندرويد ۱۱ سامسونگ براي گلکسي اي ۴۲ ۵ جي در کنار آپديت One UI 3.1 گلکسي ام ۳۱ عرضه شد.

گوشي سامسونگ گلکسي A42 5G با سيستم عامل اندرويد ۱۰ معرفي شده بود و اکنون در حال دريافت آپديت اندرويد ۱۱ است. گلکسي M31 نيز که اولين ميانرده سامسونگ بود که به روزرساني اندرويد ۱۱ را دريافت کرد، اکنون نسخه جديدي را دريافت کرده و به رابط کاربري One UI 3.1 مجهز شده است.

آپديت اندرويد ۱۱ سامسونگ براي گلکسي اي ۴۲ ۵ جي با شماره مدل A426BXXU1BUB7 در هلند در دسترس کاربران قرار گرفته است. اين به روزرساني، One UI 3.1 مبتني بر Android 11 را به کاربر ارائه مي‌دهد. پيش از اين، A42 داراي One UI 2.5 بود و مستقيما اين آپديت را دريافت مي‌کند. 

برنامه سامسونگ بعد از معرفي گلکسي اس ۲۱ کمي متفاوت شده است و قصد دارد گوشي‌هاي خود را به One UI 3.1 مجهز کند. در اين به روزرساني شاهد ويژگي‌هاي اندرويد ۱۱، اصلاح‌هاي انجام شده در رابط کاربري سامسونگ، مجوزهاي يکبار مصرف، ويجت اختصاصي براي پخش چندرسانه‌اي و تنظيمات سريع هستيم.

علاوه بر اين، سامسونگ قصد دارد براي Galaxy M31 نسخه افزايشي و جديدي از به روزرساني اندرويد ۱۱ با پشتيباني از One UI Core 3.1 ارائه دهد. ام ۳۱ از اولين دستگاه‌‎هاي سامسونگ بود که طعم اندرويد ۱۱ با One UI 3.0 را چشيد. 

در حال حاضر، آپديت اندرويد ۱۱ به صورت OTA براي کاربران Galaxy M31 با شماره مدل M315FXXU2BUC1 و حجم ۱.۱۹۳ گيگابايتي در دسترس کاربران هندي قرار گرفته است. بهبود در بخش امنيتي، دوربين و بهتر شدن عملکرد کلي دستگاه از ويژگي‌هاي اين آپديت است.

هر دو دستگاه با دريافت اين به روزرساني‌ها، از وصله امنيتي مارس ۲۰۲۱ اندرويد نيز بهره مند خواهند شد. اگر هنوز اين به روزرساني را دريافت نکرده‌ايد، مي‌توانيد از مسير Settings > Software update > Download and install بررسي کنيد که آيا در حال حاضر قادر به نصب اين نسخه خواهيد بود يا کمي بايد منتظر بمانيد.

احتمالا اين به روزرساني‌ها به زودي در مناطق بيشتري منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره