logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

رندر جدیدی از طراحی خاص هواوی P50 پرو پلاس منتشر شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ رندر جديدي از گوشي Huawei P50 Pro+ منتشر شده است. بر اساس تصاوير منتشر شده، دوربين پي ۵۰ پرو پلاس، پنج گانه و با طراحي خاص است.

دو هفته پيش بود که OnLeaks، طرح‌هايي سه بعدي از Huawei P50 و P50 Pro منتشر کرد. هر دو دستگاه از طراحي خاصي بهره مي‌برند و دو قاب دايره‌اي شکل براي دوربين آن‌ها در نظر گرفته شده است. 

رندر قبلي، شکل دوربين‌هاي داخل قاب‌هاي دايره‌اي را به تصوير نکشيده بودند اما امروز، حساب جديدي در توييتر به نام HoilNDI، تصاوير جديدي از دوربين پي ۵۰ پرو پلاس و نحوه قرار گيري احتمالي آن در قاب‌ها منتشر کرده است. نحوه قرار گيري دوربين‌ها بسيار خاص است؛ در يک دايره شاهد لنز کوچکي در کنار سنسور پريسکوپ هستيم و در قاب ديگر، دوربين سه گانه به همراه سنسور ToF قرار گرفته است. 

ممکن است رندرهاي منتشر شده از گوشي هواوي، کاملا درست نباشند. ماه گذشته همين منبع، تصاوير کاملا متفاوتي را براي پي ۵۰ پرو پلاس و دوربين‌هايش منتشر کرده بود. تا معرفي رسمي اين نسل زمان نسبتا زيادي باقي مانده است و طرح‌‌هاي زيادي براي ساخت اين دستگاه وجود خواهد داشت.

 رندر قبلي پي ۵۰ پرو پلاس
در ابتداي امر، گفته مي‌شد آخرين گوشي‌هاي سري پي هواوي، در ماه مارس (تا اواسط فروردين) رونمايي خواهد شد اما به دليل مشکلاتي که براي اين کمپاني وجود دارد و عدم کاهش تحريم‌ها عليه هواوي، اين شرکت مجبور است که رونمايي اين سري را به تاخير بياندازد. هنوز هيچ زمان دقيقي براي معرفي P50 در نظر گرفته نشده است اما آخرين خبرها، حاکي از معرفي پرچمداران جديد چيني در ماه مي است. 

نمايشگر مدل پرو پلاس، ميزان خميدگي بيشتري نسبت به مدل پرو دارد. صفحه نمايش اين دستگاه شيب دار و از نوع آبشاري خواهد بود. بر اساس گزارشي که سال گذشته منتشر شده بود، هواوي قرار بود در اين نسل از نمايشگرهاي OLED ساخت ال جي و سامسونگ استفاده کند اما خبرهاي جديد اين موضوع را تکذيب مي‌کنند و احتمالا شاهد نمايشگرهاي ساخت BOE خواهيم بود. 

هواوي در حال تکميل کردن بخش سخت افزاري دستگاه‌هاي خود است و در آينده نزديک اين گوشي‌ها معرفي خواهند شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره