logo

برنامه جذاب سامسونگ برای گوشی‌های قدیمی

منبع
انتخاب
بروزرسانی
برنامه جذاب سامسونگ برای گوشی‌های قدیمی

انتخاب/ سامسونگ برنامه Upcycle خود را مجدداً راه اندازي کرد و به کاربران روش‌هاي جديدي براي استفاده از تلفن‌هاي هوشمند قديمي گلکسي در خانه ارائه مي‌دهد.

اين راهکار کمک مي‌کند به جاي اينکه گوشي‌هاي قديمي را دور بريزيد يا آن‌ها را براي بازيافت بدهيد، دستگاه‌هاي قديمي‌تر را  از طريق برنامه SmartThings و دريافت يک به روزرساني نرم افزاري به ابزاري کاربردي تبديل کنيد. براي مثال مي‌توانيد گوشي قديمي خود را تبديل به حسگر‌هاي نور، مانيتور‌هاي کودک و ابزار‌هاي صوتي و دوربين تبديل کنيد.

اين برنامه اکنون در انگلستان، ايالات متحده و کره جنوبي در دسترس است. اين برنامه به دارندگان تلفن‌هاي هوشمند گلکسي بدون استفادا اجازه مي‌دهد تا آن‌ها را در بخش‌هايي از خانه‌هاي خود استفاده کنند. براي مثال مي‌توانيد از ميکروفون تلفن خود استفاده کرده و با تشخيص صدا از تلفن اصلي خود اعلان دريافت کنيد. يا اينکه مي‌توان به طور خودکار چراغ‌هاي هوشمند شما را روشن کند (وقتي تشخيص دهد به اندازه کافي تاريک شده است).

اين نرم افزار با بهينه سازي باتري همراه است که مصرف برق را به حداقل مي‌رساند. ليست دستگاه‌هاي موجود اوليه شامل همه دستگاه‌هاي سري S، Note و Z است که از سال ۲۰۱۸ به بعد با اندرويد ۹ و بالاتر منتشر شده اند. اين شرکت اظهار کرد که به مرور زمان دستگاه‌هاي بيشتري به تدريج در آن گنجانده مي‌شوند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر