logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ در فهرست پرطرفدارترين گوشي‌هاي اين هفته، باز هم گوشي هاي شرکت شيائومي صدرنشين هستند.
به گزارش جي اس ام آرنا، در فهرست پرطرفدارترين گوشي‌هاي اين هفته طبق معمول گوشي‌هاي هوشمند شرکت شيائومي را مي‌بينيم که پرتعداد در اين جدول قرار دارند. هفته ديگري سپري شد و شيائومي گوشي ديگري را به بازار عرضه کرد. درست حدس زديد در مورد گوشي Redmi K۴۰ Gaming صحبت مي‌کنيم که بعد از عرضه، فوراً به صدر جدول محبوب‌ترين گوشي‌هاي هفته رسيد.

نکته جالب اينجاست که گوشي Redmi Note ۱۰ Pro جايگاه خود را حفظ کرد و همچنان بدون تغيير در رده دوم جا خوش کرده است. گوشي Note ۱۰ معمولي شيائومي هم با يک پله صعود از جايگاه چهارم به جايگاه سوم رسيده است و دقيقا روند معکوس آن را Poco X۳ Pro در پيش گرفته است، چون جاي خود را به نوت ۱۰ داده و خود با يک پله نزول در رده چهارم قرار گرفته است.

اما در يک سقوط آزاد، گوشي Xiaomi Mi ۱۱ Ultra از جايگاه صدرنشيني به زير کشيده شد و تا رده پنجم سقوط کرد. تا اين جا مثل هفته قبل نيمه بالايي جدول به صورت کامل تحت سلطه شرکت شيائومي است، اما هنوز تمام نشده و در جايگاه ششم هم گوشي Poco F۳ از شيائومي ديده مي‌شود.


رقابت ديدني سامسونگ و شيائومي
البته جايگاه‌هاي هفتم تا دهم را هم گوشي‌هاي شرکت سامسونگ اشغال کرده‌اند و در کل گويا بجز اين ۲ شرکت، توليد کننده گوشي محبوب ديگري در دنيا وجود ندارد! رده‌هاي هفتم تا نهم جدول بدون تغيير مثل هفته گذشته است، که به ترتيب گوشي‌هاي Galaxy A۷۲، Galaxy A۵۲، ۵G و Galaxy S۲۱ Ultra ۵G در اين جايگاه‌ها قرار گرفته اند.

گوشي تازه وارد ديگري هم در اين فهرست ديده مي‌شود. گوشي Galaxy A۵۲ با قرار گرفتن در رتبه دهم جدول، جايگاه‌هاي اين هفته را تکميل کرده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره