نماد آخرین خبر

فروش بازی Monster Hunter Rise از هفت میلیون نسخه گذشت

منبع
گيم فا
بروزرسانی
فروش بازی Monster Hunter Rise از هفت میلیون نسخه گذشت

گيم فا/ به تازگي شرکت کپ‌کام (Capcom) در خبري رسمي اعلام کرد ميزان فروش فيزيکي و ديجيتالي بازي Monster Hunter Rise از ۷ ميليون نسخه فراتر رفته است که نشان از موفقيت و محبوبيت بالاي اين اثر نزد دارندگان کنسول نينتندو سوييچ دارد.

بازي نقش‌آفريني Monster Hunter Rise در ماه مارس به صورت انحصاري براي کنسول نينتندو سوييچ عرضه شد و با توجه به استقبال گسترده‌ي بازي‌بازان، ميزان فروش آن تا اواخر ماه آوريل به ۶ ميليون نسخه رسيد. حال با توجه به نزديک شدن به پايان ماه مه، شرکت کپ‌کام خبر از فروش بيش از ۷ ميليون نسخه‌اي اين اثر داد. همچنين شرکت کپ‌کام به مناسبت اين موفقيت بزرگ و براي قدرداني از بازي‌بازان، بسته‌ي Kamura Pack 3 را به صورت رايگان در دسترس بازي‌بازان قرار خواهد داد که در آن آيتم‌هاي ارزشمندي به مانند Mega Potions ،Well-done Steaks ،Large Barrel Bombs ،Mega Demondrugs و Mega Armoskins قرار گرفته است. بدون شک موفقيت تجاري مداوم و توقف‌ناپذير بازي Monster Hunter Rise براي شرکت کپ‌کام سود بسياري داشته و اين شرکت قادر خواهد بود رکوردهاي تجاري بيشتري براي سال مالي ۲۰۲۲ کسب نمايد.

عنوان نقش‌آفريني Monster Hunter Rise در حال حاضر به صورت انحصاري بر روي کنسول نينتندو سوييچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد اما قرار است در اوايل سال ۲۰۲۲ ميلادي بر روي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي نيز عرضه شود. اخيرا به‌روزرسان ۳٫۰ اين عنوان منتشر شد که Apex Zinogre و Crimson Glow Valstrax را به بازي افزود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره