logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

به گلکسی A03s سامسونگ با طراحی تکراری سلام کنید!

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ سامسونگ به طور معمول، در بازار گوشي‌هاي هوشمند رده پايين، فروش خوبي را تجربه مي‌کند. اين فروش خوب، به منزله توليد دستگاه‌هايي با ارزش خريد معقول هست. بنابراين، اين کمپاني کره‌اي‌ براي بقا در اين بازار، بايد ارزش خريد خود را حفظ کند. در آخرين شايعات، گلکسي A03s سامسونگ لو رفته است. همچنين رندري از اين گوشي منتشر شده است که طراحي نهايي آن را به تصوير مي‌کشد. در ادامه، به اين رندرها و برخي از مشخصات مربوط به اين گوشي رونمايي نشده مي‌پردازيم.

گلکسي A03s سامسونگ در راه است
حدوداً ۶ ماه قبل، سامسونگ گوشي پايين رده جديد خود را رونمايي کرد. اين گوشي، با وجود قيمت کم، از طراحي نسبتاً به روزي برخوردار بود. گلکسي A02s، گوشي بود که توانست يکي از بازيگران اصلي بازار پايين رده‌هاي اقتصادي باشد.

و اما کم کم نوبت به پا به عرصه وجود گذاشتن جانشين Galaxy A02s رسيده است. به همين صورت، شاهد درز شايعات جديدي از گلکسي A03s سامسونگ هستيم. به گزارش Mysmartprice، سامسونگ در نظر دارد تا Galaxy A03s را به زودي رونمايي کند. اما در ادامه، نگاهي به برخي از جزئيات مربوط به آن داريم.


رندر Galaxy A03s
گوشي Galaxy A03s، با طراحي جديدي ارائه نمي‌شود. البته فعلاً! ظاهراً سامسونگ مي‌خواهد اين گوشي پايين رده اقتصادي را با همان طراحي نسل قبل، روانه بازار کند. ايده‌اي که چندان جذاب به نظر نمي‌رسد. با اين حال، OnLeaks رندرهايي را از اين گوشي منتشر کرده است.

 رندر نهايي گلکسي A03s سامسونگ
در اين رندرها، شاهد استفاده از بدنه‌اي پلاستيکي با مقداري خميدگي در لبه‌هاي قاب پشتي هستيم. بر روي اين قاب، مي‌توان لوگوي حک شده سامسونگ را به همراه ماژول دوربين اصلي سه گانه مشاهده کرد. با وجود طراحي يکسان، يک خبر خوب را در گلکسي A03s سامسونگ شاهد هستيم: وجود حسگر تشخيص اثرانگشت!

بله، اين گوشي از حسگر تشخيص اثرانگشت خازني تعبيه شده بر روي فريم استفاده مي‌کند. دکمه پاور Galaxy A03s با همين حسگر ادغام شده است. در نهايت، در قاب جلويي شاهد وجود ناچ قطره‌اي Infinity V سامسونگ هستيم. اين ناچ، ميزباني از دوربين سلفي تکي را بر عهده دارد.

مشخصات احتمالي Galaxy A03s سامسونگ
گلکسي A03s سامسونگ، عنوان يک پايين‌ رده اقتصادي را خواهد داشت. اما مشخصات احتمالي اين گوشي از چه مواردي تشکيل شده است؟ ضخامت اين گوشي، در حالت عادي ٩.١ ميلي متر است. اما با احتساب بيرون زدگي دوربين، اين رقم به ٩.۵ ميلي متر نيز مي‌رسد. درگاه Type-C و جک ٣.۵ ميلي متري هدفون نيز در پايين اين گوشي تعبيه شده‌اند.

نسل قبل اين گوشي، از درگاه MicroUSB 2.0 برخوردار بود. به نظر مي‌رسد که نمايشگري با قطر ۶.۵ اينچي در اين گوشي استفاده شود. دوربين اصلي نيز مانند نسل قبل، متشکل از سنسورهاي ٢+٢+١٣ مگاپيکسلي است. دوربين سلفي تکي نيز وضوح ۵ مگاپيکسلي دارد. ظرفيت باتري اين گوشي، احتمالاً مانند نسل قبل ۵,٠٠٠ ميلي آمپر ساعت بود. استفاده از شارژر ١۵ واتي درون جعبه براي اين گوشي نيز دور از ذهن نيست.

فکر مي‌کنيد که گلکسي A03s سامسونگ در بازار پايين رده‌ها و در سال ٢٠٢١ ميلادي، چه عملکردي را از خود به جاي بگذارد؟ آيا سامسونگ مي‌تواند شاهد استقبال مشتريانش از اين دستگاه باشد؟ نظر شما در مورد Galaxy A03s چيست؟ آيا اين گوشي براي شما از جذابيت خاصي برخوردار است؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر