برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی Indiana Jones در مراحل بسیار اولیه توسعه قرار دارد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی Indiana Jones در مراحل بسیار اولیه توسعه قرار دارد

گيم فا/ براساس گفته‌هاي آقاي پيت هاينز، معاون ارشد بازاريابي و ارتباطات کمپاني بتسدا، قرار نيست که تا مدت زيادي خبري از بازي Indiana Jones بشنويم. 

اوايل سال جاري ميلادي بود که کمپاني بتسدا با انتشار تيزري، در دست ساخت بودن عنواني با اسم Indiana Jones را تأييد کرد. براساس گفته‌هاي اين کمپاني، اين بازي قرار است که توسط استوديوي بازي‌سازي MachineGames، سازنده‌ي Wolfenstein ساخته شود. تيزري که توسط بتسدا منتشر شد، صرفاً در دست ساخت بودن بازي و انتشار آن در تاريخ نامعلومي را تأييد کرد.

طبق مصاحبه‌اي که اخيراً، پيت هاينز، معاون ارشد بازاريابي و ارتباطات شرکت بتسدا با وب‌سايت گيم اسپات داشته، گفته است همانطور که از تيزر منشر شده پي برديد، اين بازي قرار است که در تاريخ نامشخصي منتشر شود، اما اين بازي در ابتداي راه خود مي‌باشد و هنوز هم دارد مراحل اوليه‌ي توسعه را پشت سر مي‌گذارد که نشان مي‌دهد تا مدتي ديگر، خبري از اين بازي نخواهيم داشت. متن دقيق سخن او به اين صورت است:

مشخصا ما فقط بازي را معرفي کرديم و حال با اين اوصاف شما مي‌توانيد حدس بزنيد که چه ميزان از فرايند ساخت بازي باقي مانده است. آنها (توسعه دهندگان) در مراحل بسيار اوليه‌ي ساخت بازي هستند.
براساس اطلاعاتي که تا به الان از بازي Indiana Jones منتشر شده است، تاد هاوارد تهيه کننده‌ي اجرايي بازي مي‌باشد و استوديوي بازي‌سازي MachineGames، وظيفه‌ي توسعه‌ي بازي را بر عهده خواهد داشت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره