logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

واتس‌اپ روی قابلیت واکنش به پیام‌ها با ایموجی کار می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ واتس‌اپ قصد دارد قابليتي را به پيام‌رسان خود اضافه کند که به موجب آن کاربران مي‌توانند با ايموجي‌ها به پيام‌هاي واکنش نشان دهند.

مدتي است واتس‌اپ روي قابليت‌هاي کاربردي جديد کار مي‌کند و در همين راستا قصد دارد براي جلب رضايت کاربرانش، ويژگي واکنش نشان دادن به پيام‌ها با ايموجي‌ها را در اختيارشان قرار دهد.

واکنش نشان دادن به پيام‌ها با ايموجي قابليت محبوبي است که کاربران پيام‌رسان‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي از آن استقبال مي‌کنند و مي‌توانند با سرعت بيشتري در چت‌ها و ارتباطات آنلاين احساس خود را به مخاطب منتقل کنند. واتس‌اپ با چنين قابليتي، کاري را انجام مي‌دهد که در گذشته برخي پيام‌رسان‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي انجام داده‌اند.

وب‌سايت WABetaInfo با انتشار تصويري از تلاش واتس‌اپ براي اضافه کردن اين قابليت کاربردي به اين پيام‌رسان خبر داده. انتظار مي‌رود در بروزرساني آتي کاربران بتوانند از اين قابليت استفاده کنند. به نظر نمي‌رسد کاربران نسخه وب يا دسکتاپ واتس‌اپ در آينده نزديک به آن دسترسي پيدا کنند.
  
طبق تصوير منتشر شده، کاربران براي دسترسي به چنين قابليتي بايد پيام‌رسان خود را بروزرساني کنند که البته چنين ويژگي ابتدا براي نسخه بتاي واتس‌اپ منتشر خواهد شد.

به غير از محتواي به اشتراک گذاشته شده از سوي وب‌سايت WABetaInfo و تصاويري که نشان مي‌دهند واتس‌اپ روي اين قابليت جديد کار مي‌کند، اطلاعات ديگري درباره آن منتشر نشده. با اين حال انتظار مي‌رود طي هفته‌هاي آتي به اطلاعات بيشتري درباره آن دست پيدا کنيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره