برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جدیدترین گوشی‌های شیائومی معرفی شدند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
جدیدترین گوشی‌های شیائومی معرفی شدند

ديجياتو/ شيائومي در مراسمي از جديدترين گوشي‌هاي هوشمندش رونمايي کرد که از طراحي مشابهي بهره مي‌برند، اما مشخصات فني آن‌ها کمي با يکديگر متفاوت است. گوشي‌هاي شيائومي ۱۱ تي و ۱۱ تي پرو به نمايشگر ۶.۶۷ اينچي امولد ۱۲۰ هرتزي مجهز شده‌اند و از دوربين اصلي سه‌گانه بهره مي‌برند.

شيائومي ۱۱ تي پرو
اين گوشي هوشمند شيائومي به چيپست ۸ هسته‌اي اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و از يک نمايشگر ۶.۶۷ اينچي تخت با رزولوشن فول اچ‌دي پلاس و نسبت تصوير ۲۰:۹ بهره مي‌برد. اين صفحه نمايش رفرش ريت ۱۲۰ هرتزي دارد و نرخ نمونه‌برداري لمسي‌اش به ۴۸۰ هرتز مي‌رسد. اين پنل از +HDR10 پشتيباني مي‌کند و حداکثر روشنايي برابر ۱۰۰۰ نيت دارد.

شيائومي اين گوشي هوشمندش را به دوربين اصلي سه‌گانه مجهز کرده که سنسور اصلي‌اش ۱۰۸ مگاپيکسلي با اندازه پيکسل ۲.۱ ميکرومتر و فناوري ترکيب ۹ در ۱ پيکسل است. اين دوربين لرزشگير اپتيکال ندارد. شيائومي ۱۱ تي پرو به دوربين ۸ مگاپيکسلي اولترا وايد با زاويه ديد ۱۲۰ درجه مجهز شده و همچنين يک دوربين ۵ مگاپيکسلي تله-ماکرو دارد.




اين گوشي هوشمند به يک باتري ۵۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي مجهز شده که از فناوري شارژ سريع ۱۲۰ واتي HyperCharge پشتيباني مي‌کند. اين باتري تنها در مدت ۱۷ دقيقه بطور کامل شارژ مي‌شود که بسيار کمتر از ۳۶ دقيقه نسل قبلي است. به گفته شيائومي، ۸۰ درصد ظرفيت باتري پس از ۸۰۰ چرخه شارژ باقي مي‌ماند که کمي بيش از دو سال خواهد بود. شارژر ۱۲۰ واتي در جعبه اين دستگاه قرار مي‌گيرد، اما خبري از پشتيباني از شارژ وايرلس نيست.

سنسور اثر انگشت شيائومي ۱۱T روي فريمش قرار دارد و همچنين از استاندارد IP53 پشتيباني مي‌کند. کاربران مي‌توانند آن را در رنگ‌هاي مشکي، آبي و سفيد سفارش دهند. قيمت پايه آن با ۸ گيگابايت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي UFS 3.1 برابر ۶۵۰ يورو است. مدل بالاتر با ۸ گيگابايت رم و ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي ۷۰۰ يورو قيمت دارد. بالاترين نسخه با ۱۲ گيگابايت رم و ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي با قيمت ۷۵۰ يورو فروخته مي‌شود.

شيائومي ۱۱ تي
شيائومي ۱۱T شباهت زيادي به برادرش دارد و از نمايشگر ۶.۶۷ اينچي امولد ۱۲۰ هرتزي و دوربين اصلي سه‌گانه ۱۰۸، ۸ و ۵ مگاپيکسلي بهره مي‌برد. اما ديگر با تراشه کوالکام روبه‌رو نيستيم و جاي خود را به چيپ ديمنسيتي ۱۲۰۰ اولترا داده که يک تراشه ۶ نانومتري است.

اين گوشي هوشمند همچنين به يک باتري ۵۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي مجهز شده که از فناوري شارژ سريع ۶۷ واتي پشتيباني مي‌کند که نتيجه‌اش شارژ کامل باتري در مدت ۳۶ دقيقه است.

شيائومي ۱۱ تي در نسخه پايه با ۸ گيگابايت رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي ۵۰۰ يورو قيمت دارد و در نسخه مجهز به ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي ۵۵۰ يورو قيمت دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم