برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شیائومی می 12 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
شیائومی می 12 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

گجت نیوز/ خبرها حاکی از آن است که گوشی شیائومی می ۱۲ – Xiaomi Mi 12 با امکاناتی درخور یک پرچمدار ارزشمند از جمله یک بدنه سرامیکی عرضه می‌شود.

شیائومی به تازگی از گوشی‌های جدید سری ‌Civi با یک طراحی جدید رونمایی کرده است که آن‌ها را تبدیل به زیباترین گوشی‌های تاریخ شیائومی کرده است. با توجه به شایعاتی که وجود دارد، گوشی‌های پرچمدار اصلی این کمپانی، گوشی‌های سری شیائومی می ۱۲ هم قرار است از همین طراحی استفاده کنند.

در گزارش که جدیداً منتشر شده، جزئیات بیشتری از گوشی پرچمدار شیائومی می ۱۲ منتشر شده است. اول از همه اینکه Mi 12 در مقایسه با نسل گذشته سبک‌تر و باریک‌تر شده و در بحث طراحی بدنه پیشرفته‌تر شده است.

شیائومی در این گوشی‌ها از متریال دو هسته‌ای و زبان طراحی استفاده خواهد کرد که می‌تواند چگالی انرژی را تا حد زیادی افزایش دهد. به همین خاطر است که گوشی‌ساز چینی موفق شده در چنین گوشی باریکی، یک باتری غول پیکر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را جای دهد.

این دیوایس از یک قاب پشتی سرامیکی برخوردار است؛ هرچند این اولین باری نیست که شیائومی از قاب سرامیکی روی گوشی‌هایش استفاده می‌کند. گوشی پرچمدار Mi MIX 4 نیز با بدنه‌ای سرامیکی عرضه شده بود.

Digital Chat Station در گزارشی مدعی شده است که حاشیه‌های کناری و چانه زیر نمایشگر گوشی شیائومی می ۱۲ باریک‌تر شده‌اند تا تجربه تماشای بهتری برای نمایشگر بسازند. علاوه بر این کمی هم این نمایشگر انحنا پیدا کرده، در حالی که شیائومی معمولاً در گوشی‌های پرچمدار خود از نمایشگر یکپارچه هیپربولوئید استفاده می‌کرد. انحنای به وجود آمده در نسل جدید باعث شده نسبت ابعاد بدنه به صفحه نسبت به نسل گذشته بیشتر شود.

در زیر قاب سرامیکی این پرچمدار از چیپست توانمند اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده خواهد شد. این گوشی می‌تواند نخستین دیوایسی باشد که از چیپست پرچمدار بعدی شرکت کوالکام قدرت می‌گیرد.

اما گمانه‌زنی‌ها به همینجا ختم نمی‌شود. انتظار می‌رود سری Mi 12 از چینش جدیدی از دوربین‌ها شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند. این درحالیست که شایعات قدیمی‌تر ادعا می‌کردند شیائومی از یک حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده می‌کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره