نماد آخرین خبر

مایکروسافت خرید اکتیویژن را در ایستگاه‌های متروی لندن تبلیغ می‌کند

منبع
گيم فا
بروزرسانی
مایکروسافت خرید اکتیویژن را در ایستگاه‌های متروی لندن تبلیغ می‌کند

گیم فا/ شرکت مایکروسافت حالا خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را در تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه‌های متروی لندن تبلیغ می‌کند.
  
طبق گزارش جدید تام وارن (Tom Warren)، سردبیر ارشد وب‌سایت The Verge، تبلیغ مذکور اشاره می‌کند که فرنچایز Call of Duty پس از ادغام اکتیویژن بلیزارد با مایکروسافت، برای ۱۵۰ میلیون بازیکن دیگر نیز در دسترس خواهد بود. همچنین یک کد QR در قسمت پایین آگهی تبلیغاتی از بازیکنان دعوت می‌کند تا درباره این خرید در وب‌سایت مایکروسافت اطلاعات بیشتری کسب کنند.


این آخرین تلاش‌های بازاریابی مایکروسافت برای تبلیغ خرید اکتیویژن است که قبلاً نیز چندین آگهی را در صفحات روزنامه‌های انگلستان منتشر کرده بود. مایکروسافت همچنان ادعا می‌کند که در صورت انجام این قرارداد ۶۹ میلیارد دلاری، ایکس باکس قادر خواهد بود تا بازی Call of Duty را به بیش از ۱۵۰ میلیون بازیکن دیگر ارائه دهد.این ادعا به تعهد مایکروسافت برای آوردن سری پرفروش Call of Duty به ۱۲۵ میلیون کاربر نینتندو سوییچ و ۲۵ میلیون کاربر GeForce Now اشاره دارد.


مایکروسافت در طول چند وقت اخیر، قراردادهای ۱۰ ساله مختلفی امضا کرده است تا محتوای ایکس باکس و اکتیویژن را برای پلتفرم‌های مختلف ثرد پارتی ارائه نماید و از ترس‌ها و نگرانی‌ها در خصوص ضدرقابتی بودن این خرید جلوگیری کند.

قراردادهای ۱۰ ساله مایکروسافت با سرویس بازی ابری Boosteroid و Ubitus بوده است. همچنین این شرکت اخیراً قرارداد ۱۰ ساله دیگری با EE، اوپراتور و ارائه دهنده خدمات تلفن همراه امضا کرد.

مایکروسافت تلاش می‌کند تا به رگولاتوری‌های انگلستان (CMA) و آمریکا (FTC) اطمینان دهد که بازی‌های اکتیویژن بلیزارد (به ویژه سری Call of Duty) را منحصر به سرویس بازی‌های ابری خود نخواهد کرد. گزارش نهایی CMA در مورد این خرید تا ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) ارائه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم