نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

نسل جدید لپ‌تاپ ارزان‌ قیمت ردمی‌ بوک 14 معرفی شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
نسل جدید لپ‌تاپ ارزان‌ قیمت ردمی‌ بوک 14 معرفی شد

شهر سخت افزار/ به تازگی شیائومی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت ردمی بوک 14 رونمایی کرده است. مدل 2023 این لپ‌تاپ‌های 14 اینچی به پردازنده‌های نسل دوازدهمی سری H اینتل مجهز شده و از نمایشگر 2.8K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ۱۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. جزئیات بیشتر درباره مشخصات Redmi Book 14 را در ادامه بخوانید.

لپ‌تاپ‌ جدید ردمی‌بوک از دالبی‌ اتموس و NFC نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول، بهره‌گیری از چهار میکروفون برای برقراری ارتباط است که به قابلیت کاهش نویز مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مجهز شده است. این لپ‌تاپ از شاسی آلومینیومی و لولای یکپارچه بهره می‌برد و امکان چرخش ۱۸۰ درجه‌ دارد.

ردمی‌بوک ۱۴ جدید از باتری ۵۶ وات‌ساعتی استفاده می‌کند و با شارژ سریع ۱۰۰ وات نیز سازگار است. رسانه Gizmochina به نقل از شیائومی اعلام کرده که لپ تاپ ردمی‌بوک ۱۴ جدید از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد و حداکثر روشنایی نمایشگر آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد.

صفحه‌نمایش این دستگاه فضای رنگی sRGB را پوشش 100 درصدی می‌دهد. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ نسل دوازدهم Core i7 12700H و Core i5 12500H و گرافیک اینتل Iris Xe روانه بازار شده است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حافظه‌ ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت نوع PCIe 4.0، صفحه‌ کلید با نور پس زمینه‌، حسگر اثر انگشت و سیستم‌عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۱ اشاره کرد.

ردمی‌بوک ۱۴ از قابلیت‌های ارتباطی NFC و بلوتوث ۴.۲ و وای‌فای 6E بهره برده و به درگاه USB 3.2 و پورت HDMI 2.1 و USB 2.0 مجهز شده است. وزن این لپ‌تاپ معادل ۱.۳۷ کیلوگرم و ابعاد آن نیز به ۳۱۲.۲ در ۲۲۰.۱ در ۱۵.۹ میلی‌متر می‌رسد.

گفتنی است که ردمی‌ بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۳ در رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه شده و مدل پایه‌ این محصول با پردازنده‌ i5 اینتل با قیمت ۵۲۶ دلار به دست کاربران می‌رسد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره