نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بازی/ Super Cats؛ رقابت‌های مهیج گربه‌ها

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بازی/ Super Cats؛ رقابت‌های مهیج گربه‌ها

آخرین خبر/ Super Cats بازی جدید، جالب و محبوب در سبک بازی‌های اکشن از استودیو بازی‌سازی Chiseled Games Limited است که به‌صورت رایگان عرضه شده است.

در بازی Super Cats شما با کاربران آنلاین از سراسر جهان به رقابت می‌پردازید، رقابت‌های فوق العاده مهیج و کم نظیر آن هم در نبردهای 3v3! طیف گسترده‌ای از قهرمانان با قدرت‌های مختلف و منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد که می‌توانید از آنها در نبردها استفاده کنید. چندین حالت مختلف در دسترس شماست که امکان انتخاب از میان آنها و مشغول شدن برای شما فراهم گردیده است! در هر کدام از این حالت‌ها ماموریت‌هایی خاص و جذاب انتظار شما را می‌کشند! همانند دیگر بازی‌های اکشن–استراتژیک دوربین از بالا کارکتر را برای شما نمایش می‌دهد و با جوی استیک تعبیه شده در سمت چپ صفحه نمایش می‌توانید حرکت کنید و با تیراندازی به سمت کاربران سراسر جهان برای ساعت‌ها به گوشی میخکوب شوید! به نقل از دانلود کنندگان بازی، سبک و ساخت Super Cats همانند بازی معروف Brawl Stars سوپرسل هست! آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی از 5 را دارد؟!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 896 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره