logo

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به پنتاگون می‌رود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به پنتاگون می‌رود

باشگاه خبرنگاران/ آمریکا از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درخواست کرد که برای گفت‌وگو پیرامون تحولات امنیتی در غرب آسیا در مرکز فرماندهی وزارت دفاع این کشور حضور یابد.
 
پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دعوت کرده تا به پنتاگون برود.

به گزارش الجزیره، تاریخ این نشست هنوز مشخص نیست، اما گفته شده که در آن قرار است «تحولات امنیتی جاری در خاورمیانه» مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.  

گفته شده پیش از این و در روز سه‌شنبه وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی گفت‌وگو کرده بودند. گالانت که به دلیل تشدید تنش‌ها در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی تحت فشار قرار گرفته، پیش‌تر طرح کاهش تنش پیشنهادی را که از سوی فرانسه ارائه شده بود نپذیرفت و پاریس را به دشمنی با (رژیم) اسرائیل متهم کرد.  

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز پنجشنبه پیشنهاد داده بود که فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی یک گروه تماس برای گفت‌وگو در خصوص کاهش تنش‌ها در مرز لبنان تشکیل دهند.  

گفتنی است، حزب‌الله لبنان در واکنش به ترور فرمانده ارشد خود در شهرک «جویا» و زخمی شدن چند غیرنظامی دیگر، از روز چهارشنبه به دفعات حملاتی را علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داده است. حمله روز چهارشنبه حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی که طی آن بیش از ۱۵۰ پرتابه به سمت سرزمین‌های اشغالی هدایت شد، بزرگ‌ترین حمله این جنبش از زمان آغاز جنگ غزه توصیف شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره