logo
  1. برگزیده
بین الملل

توافق بایدن و ترامپ برای مناظره ۹۰ دقیقه ای بدون مخاطب

منبع
ايرنا
بروزرسانی
توافق بایدن و ترامپ برای مناظره ۹۰ دقیقه ای بدون مخاطب

ایرنا/ شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت که جو بایدن رییس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در یک مناظره ۹۰ دقیقه ای شرکت خواهند کرد, اما این مناظره بدون حضور تماشاچیان خواهد بود.

به گزارش "سی ان ان"، با توجه به این شبکه خبری آمریکا, تیم های انتخاباتی بایدن و ترامپ روز شنبه برای مناظره در تاریخ ۲۷ ژوئن با حضور دو مجری و بدون حضور تماشاچیان در استودیو به توافق رسیدند.

این شبکه افزود: «هر دو کاندیدا موافقت کردند که در یک تریبون حاضر شوند و جایگاه آنها با یک سکه مشخص می‌شود و میکروفون‌ها «در طول مناظره به جز نامزدی که نوبت سخنرانی دارد، خاموش خواهد بود.»

سی ان ان اعلام کرد که هیچ وسیله یا یادداشتی روی صحنه مجاز نخواهد بود و به نامزدها فقط یک خودکار، کاغذ و یک بطری آب داده می شود.

این مناظره که در آتلانتا، جورجیا برگزار خواهد داشت ، ۹۰ دقیقه زمان خواهد برد و در طی آن ستاد های انتخاباتی دو نامزد نمی توانند با بایدن و ترامپ تعامل داشته باشند.

بایدن و ترامپ در ماه مه بر سر دو مناظره تلویزیونی انتخاباتی توافق کردند که دومین مناظره در ۱۰ سپتامبر توسط شبکه ای بی سی میزبانی خواهد شد.

آخرین مناظره بین این دو فرد در سال ۲۰۲۰ با تنش فراوان همراه بود به گونه ای که ترامپ اجازه نمی داد بایدن اظهارات خود را کامل کند که این رفتار بایدن را مجبور به واکنش کرده و گفت: "نمی توانی خفه شوی مرد؟"

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره