logo

دهن کجی رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی

منبع
فارس
بروزرسانی
دهن کجی رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی

فارس/ اسرائیل قصد دارد در واکنش به اقدام کشورهای اروپایی مبنی بر به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی، طرحهای شهرک سازی در کرانه باختری را تقویت کند.
گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ شبکه سی ان ان گزارش داد که اسرائیل قصد دارد در واکنش به به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطینی از سوی تعدادی از کشورهای غربی روند شهرک سازیهای غیرقانونی در اراضی اشغالی در کرانه باختری را تقویت کند. در بیانیه‌ای که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته منتشر کرده آمده است که همه طرحها برای تقویت شهرک سازی در مناطقی که صهیونیست‌ها آن را جودا و ساماریا می‌خوانند در نشست آتی کابینه امنیت تل آویو به رای گذاشته خواهد شد. این دهن کجی اسرائیل در واکنش به اقدام نروژ، ایرلند، اسپانیا و اسلوونی است که اخیرا کشور مستقل فلسطینی را در واکنش به جنایات صهیونیتسها در غزه به رسمیت شناختند تا راه را برای حل و فصل بحران از طریق راه حل دو دولتی باز کنند.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی این اقدام اروپاییها را جایزه‌ای برای تقویت حماس خوانده بود. در بیانیه دفتر نخست وزیری اسرائیل آمده است که تل آویو اقداماتی را نیز علیه تشکیلات خودگردان فلسطینی انجام خواهد داد. اوایل ماه ژوئن تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که برای پیوستن به دادخواست آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان لاهه درخواست داده است.آفریقای جنوبی به خاطر جنگ غزه دادخواستی را در زمینه جنایت علیه بشریت علیه اسرائیل در دیوان بین‌المللی دادگستری تنظیم و ارائه داده است. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره