نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

بایدن درصدد کناره‌گیری از انتخابات!؟

منبع
فارس
بروزرسانی
بایدن درصدد کناره‌گیری از انتخابات!؟

فارس/ شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از پنج منابع مطلع خبر داد که رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه (امروز) با خانواده درباره آینده حضورش در کارزار انتخابات حرف می‌زند.
 
«رئیس‌جمهور آمریکا برای گرفتن عکس خانوادگی به کمپ دیوید می‌رود نه برای صحبت درباره آینده انتخاباتی خود». این حرف را معاون سخنگوی کاخ سفید در رد گزارش خبرساز رسانه‌ آمریکایی بیان کرد.

در شرایطی که جنجال‌ها درباره عملکرد جو بایدن در اولین مناظره با دونالد ترامپ ادامه دارد، شبکه ان بی سی نیوز به نقل از پنج منبع مطلع خبر داد که بایدن در نظر دارد روز یکشنبه (امروز) در اقامتگاه کمپ دیوید با خانواده خود درباره آینده کارزار انتخاباتی حرف بزند.
 
این خبر در شرایطی منتشر شده که به دنبال مناظره اول او با ترامپ، برخی حامیان دموکرات رئیس‌جمهور آمریکا به شدت از عملکرد او انتقاد کرده و حتی خواستار کناره‌گیری او از انتخابات شده‌اند.

معاون سخنگوی کاخ سفید اندرو بیتس به سرعت به خبر ان‌بی‌سی نیوز واکنش نشان داد و آن را رد کرد. در گزارش ان بی سی نیوز آمده بود که قرار است بایدن با فرزندان، نوه‌ها و همچنین جیل بایدن همسرش در اقامتگاه ریاست جمهوری آمریکا در کمپ دیوید صحبت کند.
 
بیتس اعلام کرد که حضور بایدن در کمپ دیوید از قبل از مناظره برنامه ریزی شده بود. به گفته او، این رسانه «هرگز به ما برای اظهارنظر رجوع نکرد. ما امیدواریم که استانداردهای (خبری) رو به افول نباشند. فرضیه گزارش (ان‌بی‌سی نیوز) نادرست است».

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره