نماد آخرین خبر

هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود
ایرنا/

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا از الجزیره، جمعیت هلال احمر فلسطین در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: شرایط انسانی در غزه وخیم است به طوری که اکنون تقریباً تمامی فلسطینیان ساکن در این باریکه از عدم امنیت غذایی شدید رنج می‌برند و از این رو ما خواستار بازگشایی تمامی گذرگاه‌های مرزی با هدف اطمینان از ورود کمک‌های بشردوستانه پایدار به غزه هستیم.

جمعیت هلال احمر فلسطین همچنین خواستار توقف جلوگیری از توزیع کمک‌ها در میان نیازمندان شد؛ موضوعی که تهاجم مداوم ارتش صهیونیست و هدف قرار دادن امدادگران، از جمله موانع بزرگ در این مسیر است.

در همین رابطه آژانس کاریابی و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز هشدار داد که مادران فلسطینی در باریکه غزه با تهدید گرسنگی مواجه هستند.

به گزارش ایرنا ، پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره