نماد آخرین خبر

نشست‌های قضایی در واقع یک نوع مشاوره جمعی برای بهبود رسیدگی‌ها و اتقان آراء است

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
نشست‌های قضایی در واقع یک نوع مشاوره جمعی برای بهبود رسیدگی‌ها و اتقان آراء است
صدا و سیما/

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،نشست قضایی قضات محاکم تجدیدنظر آذربایجان غربی با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه برگزار شد.

دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این نشست علمی – تخصصی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و شهدای خدمت گفت: ان شاء ا... خداوند ما را هم در مسیر شهداء قرار دهد تا دستاورد‌های آنها را پاس بداریم و صیانت کنیم.

عتباتی با اشاره به جایگاه محاکم تجدیدنظر اظهار داشت: عملکرد و جایگاه محاکم تجدیدنظر، یک جایگاه ممتاز و ویژه هست و قضات محاکم تجدیدنظر نقش ارشادی و معلمی را در نوع خود ایفاء می‌کنند.

وی افزود: مدیریت دادگستری استان در تلاش هست امکانات لازم را برای بهره مندی همکاران در محیط کاری فراهم نماید، از نیروی انسانی و کادر قضایی و اداری گرفته تا فضا و امکانات و لوازم اداری که لازمه ارائه خدمت مطلوب می‌باشد و در همین راستا سال گذشته موفق به جذب ۴۰ نفر قاضی جدیدالورود به استان شدیم.

مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: مدیریت دادگستری استان تاکید بر چرخش نیرو‌ها دارد تا بتوان ضمن کادر سازی مشکلات همکاران هم مدیریت گردد.

عتباتی به گوشه‌ای از کار‌های انجام شده اخیر برای فراهم نمودن امکانات لازم به همکاران پرداخت و گفت: افتتاح دادگستری نقده – کلنگ زنی طرح توسعه دادسرای ارومیه – افتتاح ساختمان شهید رئیسی محاکم ارومیه از جمله اقدامات اخیر می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین قضایی اشاره و گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب این است که دادگستری باید عدالتخانه باشد و کسی که مراجعه می‌کند احساس امنیت کند و مردم برای تظلم خواهی به عدالتخانه پناه بیاورند.

عتباتی از قضات شرکت کننده در نشست هم تشکر و گفت: نشست‌های قضایی به بهبود رسیدگی‌ها و اتقان آراء کمک شایانی می‌کند و در واقع یک مشاوره جمعی درخصوص موضوعاتی که بین همکاران اختلافی است و به حل این اختلاف کمک می‌کند.

لازم به ذکر است در ادامه سوال‌های نشست مطرح و حاضرین در مورد آنها به بحث و تبادل نظر و ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود به منظور ایجاد رویه واحد پرداختند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره