نماد آخرین خبر

نماینده دموکرات کنگره آمریکا خواستار کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نماینده دموکرات کنگره آمریکا خواستار کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی شد
ایرنا/

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از تارنمای خبری تگزاس تریبیون، داگت نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت تگزاس در بیانیه‌ای اعلام کرد: بایدن نه‌ تنها در اکثر نظرسنجی‌ها از ترامپ جمهوری‌خواه عقب افتاده، بلکه حتی پشت سر سناتورهای دموکرات قرار گرفته است.

در بیانیه این نماینده دموکرات کنگره آمریکا، آمده است: من امیدوار بودم مناظره بایدن و ترامپ، خیال رأی دهندگان آمریکایی را از حواشی ایجاد شده در مورد سن و سال و وضعیت سلامت روحی و جسمی بایدن برطرف کند اما متأسفانه حضور رئیس جمهور ایالات متحده در این مناظره، نه تنها نگرانی‌های آنها را برطرف نکرد بلکه رئیس جمهور آمریکا حتی نتوانست به طور موثر از دستاوردهای متعدد خود دفاع و دروغ‌های فراوان ترامپ را افشا کند.

به گزارش ایرنا ، پس از مناظره پنجشنبه شب گذشته بایدن با ترامپ رقیب جمهوری‌خواه، گزارش‌ها حاکی است گروهی از دموکرات‌های کنگره از رئیس‌جمهور آمریکا فراری بوده و حتی نمی‌خواهند با همسر وی هم دیدار کنند.

براساس گزارش‌ها، هرچند بسیاری از دموکرات‌ها در این زمینه جانب احتیاط و تعادل را در پیش گرفته‌اند، اما نمایندگان ایالت‌های در نوسان، تلاش بیشتری برای این امر نشان داده‌اند.

یکی از دموکرات‌های مجلس نمایندگان از یک ایالت در نوسان که خواست نامش فاش نشود، از تلاش‌های دیوانه وار نمایندگان برای جلوگیری از دیدار با رئیس‌جمهور و حتی جیل بایدن بانوی اول خبر داد و گفت: من هرگز نمی‌خواهم او را اینجا ببینم.

وی افزود: تمامی حامیان مالی تماس می‌گیرند و خواهان برکناری بایدن هستند.

دومین مناظره بایدن و ترامپ قرار است در ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) برگزار شود و انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نیز در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر