نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

بایدن بار دیگر بر صهیونیست بودنش تاکید کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
بایدن بار دیگر بر صهیونیست بودنش تاکید کرد

فارس/ بایدن ضمن این ادعا که برای حمایت از حقوق مردم فلسطین در برابر صهیونیست‌ها اقدامات زیادی انجام داده، بار دیگر خودش را صهیونیست معرفی کرد.
 
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در اظهاراتی خودش را صهیونیست خواند و در عین حال این ادعا را نیز مطرح کرد که بیش‌تر از هر فرد دیگری اقداماتی را برای حمایت از جامعه فلسطین انجام داده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور آمریکا به سوال مجری برنامه‌ای که در آن شرکت کرده بود مبنی بر اینکه خود را فردی صهیونیست می‌داند یا خیر، پاسخ مثبت داد.

او در این مصاحبه بار دیگر بر مواضع حمایت‌آمیزش از جنایات رژیم صهیونیستی تاکید و عنوان کرد: برای صهیونیست بودن لازم نیست، یهودی باشید.

یک صهیونیست به این موضوع می‌پردازد که آیا اسرائیل می‌تواند پناهگاه امنی برای یهودیان باشد یا خیر.وی در ادامه بر ادعاهای پیشین خود مبنی بر حمایت‌های گسترده از مردم فلسطین در جریان جنگ غزه تاکید و عنوان کرد او کسی بوده است که در جریان این جنگ، امکان ارسال غذا، دارو و کالاهای دیگر را از طریق گذرگاه رفح به نوار غزه فراهم کرده است.

بایدن پیش از این نیز از زمان آغاز جنگ غزه چند بار دیگر هم خودش را صهیونیست معرفی کرده بود. موضع‌گیری‌ای که با انتقادات گسترده‌ از سوی ترقی‌خواهان در آمریکا مواجه شد.

کسانی که پیش‌تر هم از رئیس‌جمهور آمریکا خواسته بودند در برابر بمباران گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه که تاکنون منجر به شهادت بیش از 30 هزار نفر شده، همدردی بیشتری با مردم فلسطین نشان دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره