نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حمله با 2 چاقو در نزدیکی کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان آمریکا

منبع
فارس
بروزرسانی
حمله با 2 چاقو در نزدیکی کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان آمریکا

فارس/ با گذشت سه روز از حادثه ترور نافرجام دونالد ترامپ، یک فرد مسلح به دو چاقو در نزدیکی مراسم کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در «میلواکی» به سمت یک نفر حمله کرد.
 
رئیس‌ پلیس شهر «میلواکی» ایالت ویسکانسین، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که افسران پلیس اوهایو در ویسکانسین که مسئولیت حفاظت از امنیت کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان را برعهده داشتند، مردی را به ضرب گلوله کشتند که در نزدیکی کنوانسیون، دو چاقو با خود حمل می‌کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «جفری نورمن» رئیس پلیس میلواکی در یک کنفرانس خبری تصریح کرد که پنج مأمور اداره پلیس «کلمبوس» مرکز ایالت اوهایو به سمت فرد مظنون که در هر دست خود یک چاقو داشت و هیچ توجهی به دستورات پلیس نکرد و قبل از آن‌که مورد اصابت گلوله پلیس قرار بگیرد، به سمت یک فرد غیرمسلح حمله کرد، شلیک کردند.

دوربین نصب شده بر روی لباس پلیس نشان می‌دهد که افسران پلیس که سوار بر روی دوچرخه بودند، در حال صحبت بودند که یکی از آن‌ها می‌گوید: «او چاقو دارد». طبق این گزارش، پس از آن چندین نیروی امنیتی فریاد می‌زنند: «چاقو را زمین بگذار» و به سمت دو مرد غیرمسلحی می‌روند که در خیابان ایستاده‌اند و به محض آن‌که فرد مسلح به چاقو به سمت مرد غیرمسلح حمله‌ور می‌شود، نیروی پلیس به سمت او شلیک می‌کند.

نورمن در این خصوص توضیح می‌دهد: «زندگی افرادی در خطر بوده است. این افسران پلیس که برای این منطقه هم نبودند، وظیفه خود دانستند که امروز وارد عمل شوند و زندگی افرادی را نجات دهند».در پی حادثه ترور نافرجام «دونالد ترامپ» در مراسم گردهمایی بامداد یکشنبه هفته جاری در شهر باتلر ایالت پنسیلوانیا، تدابیر امنیتی در مراسم‌هایی که ترامپ حاضر می‌شود تشدید شده است.

آسوشیتدپرس گزارش کرد که هزاران افسر پلیس آمریکا از مناطق مختلف این کشور در میلواکی حضور پیدا کردند تا امنیت کنوانسیون ملی جمهوریخواهان را که از روز دوشنبه در میلواکی شروع شده و تا پنجشنبه ادامه دارد، تأمین کنند.

کمیته ملی جمهوری خواه گردهمایی را برگزار کرده‌اند تا در آن نمایندگان حزب وضعیت دونالد ترامپ را به عنوان نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری برای رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ رسمی کنند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره