نماد آخرین خبر

حماس: مخالفت کنست با تشکیل کشور فلسطین، تصمیمی باطل و نامشروع است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حماس: مخالفت کنست با تشکیل کشور فلسطین، تصمیمی باطل و نامشروع است

ایسنا/ جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد تصویب پیش‌نویس قانون «مخالفت با تشکیل کشور فلسطین» در کنست رژیم صهیونیستی، تصمیمی باطل و اتخاذ شده از سوی رژیم اشغالگری است که هیچ مشروعیتی در سرزمین فلسطین ندارد. 

 جنبش حماس امروز پنجشنبه در واکنش به مصوبه کنست درخصوص مخالفت با تشکیل کشور مستقل فلسطین اعلام کرد تصویب این قانون تأکیدی بر سیاست ثابت دشمن صهیونیستی در زمینه پایمال کردن حقوق ملت فلسطین و حق تعیین سرنوشت این ملت است که قوانین بین‌الملل متضمن آن است.

در ادامه بیانیه آمده است: ملت فلسطین به مقاومت، مبارزه و دفاع مشروع از موجودیت خود در برابر جنگ نسل‌کشی دشمن تروریست صهیونیستی ادامه می‌دهد و حق خود در زمینه تشکیل کشوری مستقل را خواهد گرفت و به راه خود برای به شکست کشاندن طرح‌های کوچاندن و محو هویت ملی فلسطین ادامه خواهد داد.

حماس تأکید کرد که این تصمیم بی‌شرمانه جامعه جهانی را به چالش می‌کشد و اهانت به قطعنامه‌های مجمع عمومی سازمان ملل است که از عضویت کامل فلسطین در این سازمان حمایت می‌کند و این مستلزم تحرک جدی بین‌المللی برای توقف اینگونه اقدامات جنایتکارانه‌ و فراهم کردن زمینه دستیابی ملت فلسطین به همه حقوق خود است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره