نماد آخرین خبر

متحدان بایدن: به پایان نزدیک هستیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 متحدان بایدن: به پایان نزدیک هستیم

ایسنا/ منابع نزدیک به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کردند که متحدان بایدن امید خود را به پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری از دست داده‌اند.

دنیای سیاسی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حال فروپاشی است. متحدان برتر یا به صورت علنی یا خصوصی از او خواسته‌اند که کناره‌گیری کند. کمک‌های مالی بزرگ قطع شده‌اند. جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی با نیازهای یک کمپین که باید سه ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری به شدت افزایش یابد، همراه نیست. اعضای تیم انتخاباتی خود او اعلام کرده‌اند که او هیچ راهی برای پیروزی ندارد.

ان بی سی نیوز در گزارشی نوشت که از زمان مناظره فاجعه‌بار بایدن در آتلانتا که سه هفته پیش مسیر کمپین او را تغییر داد، وی بارها تلاش کرده است که در برابر درخواست‌ها برای کنار کشیدن مقاومت کند.

طبق گفته پنج منبع مطع، برخی از حامیان سرسخت بایدن به پیروزی از در انتخابات امیدی ندارند.

یک شخص نزدیک به بایدن گفت: ما به پایان نزدیک هستیم.

آن شخص که قبلاً شک داشت بایدن کناره‌گیری کند، اذعان کرد که این همچنان تصمیم رئیس‌جمهور است اما به گروهی از متحدان بایدن پیوست که می‌گویند او به نقطه بی‌بازگشت نزدیک می‌شود.

درخواست‌های قابل توجهی برای کناره‌گیری رئیس‌جمهور بایدن از نامزدی مطرح شد؛ حرکتی که باعث شد دیگر رهبران دموکرات - از جمله نمایندگان حکیم جفریز و نانسی پلوسی و سناتور چاک شومر - نگرانی‌های شدید خود را به رئیس‌جمهور نشان دهند و عنوان کردند که اگر او به این مسیر ادامه دهد، خطر از دست دادن کنترل کنگره را به همراه دارد.

یک فرد مطلع گفت که کمپین بایدن اکنون انتظار دارد که تنها 25 درصد از پول‌های اهداکنندگان بزرگ را که در ابتدا انتظار داشت در جولای جمع‌آوری کند، به دست آورد.

یک قانون‌گذار دموکرات روز چهارشنبه گفت که اگر بایدن موافقت نکند که کناره‌گیری کند، انتظار می‌رود که قانون‌گذاران بیشتری از او بخواهند که این کار را انجام دهد. این قانون‌گذار چنین چیزی را «لحظه‌ای غم‌انگیز» برای حزب توصیف کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره