نماد آخرین خبر

راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در صنعا در حمایت از غزه

منبع
مهر
بروزرسانی
راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در صنعا در حمایت از غزه

مهر/ یمنی ها راهپیمایی باشکویی در میدان السبعین صنعا برگزار کردند و در بیانیه ای از عملیات پهپادی نیروهای مسلح یمن به تل آویو تمجید کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یمنی‌ها امروز راهپیمایی باشکوهی در میدان السبعین انجام دادند. این راهپیمایی در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما دستاورد تاریخی هدف قرار دادن یافا موسوم به تل آویو را مورد تمجید قرار می‌دهیم. پایداری مبارزان در غزه و ایستادگی ملت فلسطین را می‌ستاییم که همه طرح‌های دشمن را به شکست کشانده است.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است: ما خطاب به ملت فلسطین می‌گوئیم که از هیچ تلاشی برای یاری آنها دریغ نخواهیم کرد و از موضع خود در پایبندی به ملت فلسطین و مقدسات هرگز عقب نخواهیم نشست.


راهپیمایی کنندگان از عملیات نیروهای مسلح یمن تمجید و بیان کردند: این عملیات‌ها خسارات شدیدی به دشمن وارد کرده است به طوری که دشمن اعلام کرده که بندر ام الرشراش تعطیل شده و دهها هزار شرکت تجاری بسته شده است.

در این بیانیه آمده است: عملیات نیروهای مسلح ما سمبل قدرت آمریکا یعنی ناو آیزنهاور را درهم شکست و همچنان بازتاب آن در مراکز مطالعاتی و رسانه‌ها تحت بررسی است.

همچنین راهپیمایی کنندگان عملیات جبهه‌های پشتیبانی در لبنان و عراق را مورد تمجید قرار دادند و آن‌را موجب رقم زدن معادله جدید دانستند که تحرک دشمن علیه فلسطین را ناکام گذاشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره