نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

اظهارات سخنگوی ارتش اشغالگر درباره حمله ارتش یمن به تل‌آویو

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اظهارات سخنگوی ارتش اشغالگر درباره حمله ارتش یمن به تل‌آویو

ایسنا/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله امروز ارتش یمن به قلب اراضی اشغالی اذعان کرد: تهدید پهپادها تهدیدی است که ما در همه جبهه‌ها با آن روبه‌رو هستیم.

«دنیل هاگاری»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: برآورد ارتش این است که پهپادی که در شب به تل‌آویو حمله کرد از یمن پرتاب شد.

سخنگوی ارتش دشمن اشغالگر افزود: پهپادی که از یمن برخاسته بود و از طریق دریا به سمت «تل‌آویو» حرکت کرد از نوع «صامد ۳» بود.

براساس گزارش شبکه «المسیره»، سخنگوی ارتش دشمن صهیونیستی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حمله به یمن گفت: در روزهای آینده وضعیت را برای درک واکنش‌های مطلوب در هر حمله علیه کسانی که امنیت ما را تهدید می‌کنند، ارزیابی خواهیم کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد: سیستم حفاظتی صددرصد امنیت اسرائیل را تضمین نمی‌کند.

این سخنگو افزود: برای ارتقای قابلیت‌های شناسایی و هشدار، توان دفاعی خود را در مرکز و آسمان اسرائیل تقویت کرده‌ایم.

دنیل هاگاری تاکید کرد: احتمال حمله «اسرائیل» به یمن را رد نمی‌کنم.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه پس از حمله به تل‌آویو که منجر به کشته و زخمی شدن ۱۱ نفر شد، تصمیم به تقویت و افزایش پروازهای هوایی خود گرفت.

رادیو ارتش اشغالگر روز جمعه اعلام کرد که ارتش تصمیم دارد سورتی هواپیماهای خود را در آسمان افزایش دهد و تحقیقات عمیقی در مورد نفوذ پهپاد به حریم هوایی اراضی اشغالی و بمباران شهر تل‌آویو انجام دهد.

«دورون کادوش»، مفسر نظامی این رادیو توضیح داد که ارتش رژیم صهیونیستی بررسی خواهد کرد که چگونه یک پهپاد توانست ۲۱۰۰ کیلومتر بین تل‌آویو و بندر حدیده در یمن پرواز کندو این رادیو این موضوع را شکست سیستم‌های شناسایی می‌داند که بسیار مهم است چراکه اگر هدف مشکوک شناسایی نشود نمی‌توان اقدام به رهگیری آن کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar