نماد آخرین خبر

یک آمریکایی برای اتهام تهدید به قتل ترامپ دستگیر شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
یک آمریکایی برای اتهام تهدید به قتل ترامپ دستگیر شد

باشگاه خبرنگاران/ طی تحقیقات مشترک پلیس، سرویس مخفی و دفتر دادستانی فردی که ترامپ و معاونش را به مرگ تهدید کرده بود، بازداشت شد.

پلیس فلوریدا یک آمریکایی را به اتهام تهدید به کشتن دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا و جی دی ونس، نامزد معاون رئیس جمهور، دستگیر کرد. 

به گزارش ریانووستی، پلیس فلوریدا اعلام کرد روز جمعه، ۱۹ جولای، اداره پلیس شهر جونیپر، مایکل ویزمن را به اتهام تهدید کتبی به قتل بازداشت کرد. تحقیقات نشان داد که مظنون تهدیدات کتبی علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، سناتور جی دی ونس و خانواده هایشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. 

خاطرنشان می‌شود که چندین نفر از ساکنان محلی از رفتار مشکوک ویزمن شکایت کردند. مظنون طی تحقیقات مشترک پلیس، سرویس مخفی و دفتر دادستانی بازداشت شد.

پیشتر ترامپ گفته بود که سرویس مخفی کار خارق العاده‌ای انجام داده است و تیراندازی را که در اولین تلاش او را ترور کرده بود، کشته است. وی تاکید کرد که علیرغم سوء قصد، می‌خواست به سخنرانی خود در تجمع ادامه دهد، اما ماموران سرویس مخفی او را متقاعد کردند که محل را ترک کند و به بیمارستان برود.

سازمان اطلاعات آمریکا گفته است احتمالا در هفته‌های آینده تلاش‌های جدیدی برای ترور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شود.

شنبه گذشته، ترامپ در حین سخنرانی در جریان گردهمایی انتخاباتی حامیانش در پنسیلوانیا مورد سوءقصد قرار گرفت. اف‌بی‌آی عامل تیراندازی ترامپ را توماس متیو کروکس ۲۰ ساله معرفی کرد، او در محل حادثه توسط ماموران سرویس مخفی کشته شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar