نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، غزه را زیر آتش گرفتند

منبع
مهر
بروزرسانی
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، غزه را زیر آتش گرفتند

مهر/ رسانه‌های عربی گزارش دادند که حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی ساعات بامداد و صبح امروز ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

به نقل از شبکه المیادین، در جریان بمباران مناطقی در شهر غزه دست کم شش فلسطینی به شهادت رسیدند.

بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در محله شیخ رضوان واقع در شمال شهر غزه دست کم هشت شهید و تعدادی زخمی برجای گذاشت.

یک خانه مسکونی در منطقه العلمی واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیز بمباران شد که در پی آن دست کم چهار فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه نیز سه شهید و چند زخمی برجای گذاشت. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خانه مسکونی واقع در نزدیکی مسجد الطلاع در اردوگاه النصیرات را بمباران کردند که این حمله وحشیانه نیز هشت شهید و چندین زخمی برجای گذاشت.

همچنین یک فلسطینی در اثر حمله پهپادی در خیابان شماره پنج واقع در شمال خان یونس به شهادت رسید. خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی علیه شهر غزه، شمال و مرکز این باریکه طی بامداد امروز به بیش از ۲۵ تن رسیده است.

در همین راستا نیروهای گردان‌های قسام اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند طی ساعات گذشته با همکاری نیروهای گروه هان های قدس یک جنگ افزار نظامیان صهیونیست را با شلیک خمپاره یاسین ۱۰۵ در خیابان السکه واقع در اردوگاه الشابوره در رفح منهدم کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره