نماد آخرین خبر

اولین گردهمایی انتخاباتی ترامپ با معاون جدیدش برگزار می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اولین گردهمایی انتخاباتی ترامپ با معاون جدیدش برگزار می‌شود

ایرنا/ اولین گردهمایی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان با معاون جدیدش در حالی برگزار می‌شود که در جبهه دموکرات‌ها وضع آشفته است و هنوز از وضعیت نامزد اصلی این حزب مقابل جمهوری‌خواهان خبری منتشر نشده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، دونالد ترامپ بعد از حادثه ترور و حضورش در کنوانسیون حزب جمهوری‌خواه، اولین گردهمایی انتخاباتی خود را برگزار می‌کند.

ترامپ در گرند رپیدز ایالت میشیگان برای اولین بار با معاون جدید خود جی. دی. ونس به میان جمعیت می‌رود. این اولین رویداد انتخاباتی رسمی ترامپ و ونس محسوب می‌شود.

مقامات حزب جمهوری خواه در جریان مراسم کنوانسیون در میلواکی با اشاره به سخنانی ترامپ درباره اتحاد ملی، ادعا کردند که حادثه ترور نظرات ترامپ را تغییر داده است.

ترامپ و ونس پس از برگزاری مراسم کنوانسیون در حالی این هفته اولین گردهمایی انتخاباتی خود را برگزار می‌کنند که گفته می‌شود در جبهه مقابل، دموکرات ها در آشفتگی به سر می‌برند و هنوز مشخص نیست که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، نامزد دموکرات ها در برابر ترامپ در انتخابات پنجم نوامبر باشد.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ طی سخنرانی‌اش در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در میلواکی گفت که قول می‌دهد در صورت رسیدن به قدرت دوره بعدی حضورش در کاخ سفید موجب بهتر و بزرگتر شدن آمریکا شود. وی در ابتدای سخنانش با اشاره به سوءقصد به جانش گفت: قرار نبود امشب اینجا باشم!

وی افزود: من امروز با پیامی از اعتماد، قدرت و امید در برابر شما ایستاده‌ام. چهار ماه دیگر، ما یک پیروزی باورنکردنی خواهیم داشت و چهار سال مهم در تاریخ آمریکا را آغاز خواهیم کرد.

ترامپ همچنین متعهد شد که مرزهای ایالات متحده را ببندد و ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک را که یکی از پروژه‌های اصلی دوره اول ریاست جمهوری او بود، تکمیل کند.

وی تاکید کرد که به جنگ غزه و هر بحران بین‌المللی ایجاد شده توسط دولت فعلی از جمله جنگ روسیه و اوکراین پایان خواهد داد.

ترامپ در سخنانش گفت: در دوره ریاست جمهوری جرج بوش، باراک اوباما و جو بایدن روسیه به کشورهای همسایه حمله کرده است ولی تنها در دوره قبلی خودش بوده است که روسیه به هیچ جا حمله نکرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره