نماد آخرین خبر

هراس از پاسخ یمن به حمله الحدیده؛ صهیونیست‌ها نشست اضطراری برگزار کردند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هراس از پاسخ یمن به حمله الحدیده؛ صهیونیست‌ها نشست اضطراری برگزار کردند
ایرنا/

به گزارش ایرنا از الجزیره، میری رگو وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی در یک نشست اضطراری با حضور مقامات امنیتی این رژیم در مورد احتمال حمله یمنی‌ها به تأسیسات استراتژیک و حیاتی مرتبط با این وزارتخانه، در پاسخ به حملات به بندر الحدیده رایزنی کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بزالل اسموتریچ وزیر دارایی و یاریو لوین وزیر دادگستری این رژیم جلسه کابینه امنیتی را که در آن تصمیم حمله به بندر الحدیده یمن اتخاذ شده بود، تحریم کرده و گفته‌اند که آنها از این طرح قبل از موعد مطلع نشده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزرا پس از احضار تنها ۴۵ دقیقه قبل از جلسه، از حضور در جلسه خودداری کردند.

رسانه خبری واللا نیز گفت که اطلاعات مربوطه از دستگاه دفاعی به کنست ارسال شده زیرا حمله از قبل در جریان بوده است.

به گزارش ایرنا ، هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این حمله توسط ۲۰ جنگنده اف ۳۵ و حامل صدها تن مواد منفجره انجام شده است.

همچنین به گزارش رسانه‌های یمنی، جنگنده‌های رژیم اشغالگر در این حمله یک مخزن نفت را هدف قرار دادند که منجر به وقوع آتش سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد.

یک مقام آمریکایی در گفت وگو با وبگاه عبری واللا حمله جنگنده‌های اف ۳۵ اسرائیلی به الحدیده را تائید و این حملات را در واکنش به حمله پهپادی به تل‌آویو برشمرد.

به گفته این مقام آمریکایی، حمله توسط رژیم اسرائیل و در پاسخ به حمله پهپادی روز جمعه یمن به تل آویو صورت گرفت.





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره